Cadeau tip voor meisje 2 jaar...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door toet, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ons meisje wordt binnenkort alweer 2 jaar,nu heeft ze echt al veel maar echt spelen vind ze nog moeilijk...nu weten we eigenlijk niet wat we moeten geven...
    Heeft iemand een leuke tip?

Groetjes,

2. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Misschien zo'n keukentje met potjes en pannetjes?

3. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Ik hoorde van een vriendin dat het poppenhuis van Dublo http://www.a-toys.nl/Lego-Duplo-Ville/4966-Poppenhuis echt heel erg leuk is. Haar dochter heeft deze ook voor haar 2e verjaardag gekregen en speelt er ontzettend veel mee. Ik wil dit mijn dochter ook cadeau doen voor haar 2e verjaardag.
    S6 en groetjes Angela

4. Heeft zij al een fietsje?
    Een boek wat over haar gaat?
    Puzzels?
    Little people, duplo heeft ze dat al?

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik lees mee...
    vind het ook kei moeilijk
    en de dingen die beschreven staan heeft ze al, behalve dat poppenhuis, maar ze is niet zo'n duplo meisje

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier hebbben we hem ook, hij is super. Maar let op hij gaat eruit, er schijnt een nieuw huis te komen. Dus als je hem nog wil hebben moet je hem wel eerdaags alvast kopen. Bij de site die jij doorstuurt is hij ook uitverkocht, want ik heb hem twee weken geleden voor mijn schoonzus gezocht. Gelukkig nog bij intertoys kunnen slagen, want bijna overal uitverkocht en hij komt niet meer.

Ik vind duplo super of misschien een buggy met pop of een driewieler, leuke boekjes en wat waskrijtjes om te kleuren ( vonden ze bij mij leuker op die leeftijd dan potloden)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Isabella vindt alles met poppen, knuffels en theeservies leuk.

8. Cor81

Cor81 Lid

13 jan 2009
    51
    0
    0
    Mijn idee:
    imitatiespeelgoed (keukentje, serviesje, poppen, etc)
    knutselspullen (klei, waterverf)
    boekjes
    puzzels

9. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Luna heeft toen ze 2 werd een keukentje en winkeltje gekregen,het keukentje vind ze erg leuk.
    Ook heeft ze veel van Little People gekregen dat vind ze hardstikke leuk.
    En dan wat grotere cadeau's zoals een electrische quad,fietsje!
    Ze had nog wel meer gekregen,teveel eigenlijk want met sommige dingen speelt ze nu al niet meer!

Maar Little People blijven kinderen leuk vinden,bij Luna op het kinderdagverblijf spelen alle kindjes ermee :)!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Magisch tekenbord

Ook leuk voor in de auto.

Isabella is er gek op. Ze speelde er altijd mee bij haar oma. Ik heb er net eentje gehaald voor 1,29 bij Zeeman.

Erg leuk.

11. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ja dat tekenbord is hier ook favoriet, en een zo'n speelgoed laptopje van teletubbies.

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars heeft voor zijn verjaardag ernie bij de dokter pop gehad. hij vind m geweldig, vooral in zijn neus knijpen, dan zegt ernie Hee das mijn neus.... en dan ligt hij in een deuk. van ons heeft hij een glijbaan gehad en dat is ook een schot in de roos.

13. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Wij kopen ene keukentje... met kopjes pannetjes enz....

14. mamamaaike

mamamaaike Actief lid

18 jan 2008
    153
    0
    0
    Mijn dochter van volgende week 2 speelt heel veel met het keukentje en de pannetjes. Ook de babybornpop vindt ze geweldig (flesjes geven, bordjespap geven etc). Verder is het vooral veel kleuren met waskrijtjes en boekjes lezen.

Deel Deze Pagina