Ons meisje wordt binnenkort alweer 2 jaar,nu heeft ze echt al veel maar echt spelen vind ze nog moeilijk...nu weten we eigenlijk niet wat we moeten geven... Heeft iemand een leuke tip? Groetjes,
Ik hoorde van een vriendin dat het poppenhuis van Dublo http://www.a-toys.nl/Lego-Duplo-Ville/4966-Poppenhuis echt heel erg leuk is. Haar dochter heeft deze ook voor haar 2e verjaardag gekregen en speelt er ontzettend veel mee. Ik wil dit mijn dochter ook cadeau doen voor haar 2e verjaardag. S6 en groetjes Angela
Heeft zij al een fietsje? Een boek wat over haar gaat? Puzzels? Little people, duplo heeft ze dat al?
ik lees mee... vind het ook kei moeilijk en de dingen die beschreven staan heeft ze al, behalve dat poppenhuis, maar ze is niet zo'n duplo meisje
Hier hebbben we hem ook, hij is super. Maar let op hij gaat eruit, er schijnt een nieuw huis te komen. Dus als je hem nog wil hebben moet je hem wel eerdaags alvast kopen. Bij de site die jij doorstuurt is hij ook uitverkocht, want ik heb hem twee weken geleden voor mijn schoonzus gezocht. Gelukkig nog bij intertoys kunnen slagen, want bijna overal uitverkocht en hij komt niet meer. Ik vind duplo super of misschien een buggy met pop of een driewieler, leuke boekjes en wat waskrijtjes om te kleuren ( vonden ze bij mij leuker op die leeftijd dan potloden)
Mijn idee: imitatiespeelgoed (keukentje, serviesje, poppen, etc) knutselspullen (klei, waterverf) boekjes puzzels
Luna heeft toen ze 2 werd een keukentje en winkeltje gekregen,het keukentje vind ze erg leuk. Ook heeft ze veel van Little People gekregen dat vind ze hardstikke leuk. En dan wat grotere cadeau's zoals een electrische quad,fietsje! Ze had nog wel meer gekregen,teveel eigenlijk want met sommige dingen speelt ze nu al niet meer! Maar Little People blijven kinderen leuk vinden,bij Luna op het kinderdagverblijf spelen alle kindjes ermee !
Magisch tekenbord Ook leuk voor in de auto. Isabella is er gek op. Ze speelde er altijd mee bij haar oma. Ik heb er net eentje gehaald voor 1,29 bij Zeeman. Erg leuk.
lars heeft voor zijn verjaardag ernie bij de dokter pop gehad. hij vind m geweldig, vooral in zijn neus knijpen, dan zegt ernie Hee das mijn neus.... en dan ligt hij in een deuk. van ons heeft hij een glijbaan gehad en dat is ook een schot in de roos.
Mijn dochter van volgende week 2 speelt heel veel met het keukentje en de pannetjes. Ook de babybornpop vindt ze geweldig (flesjes geven, bordjespap geven etc). Verder is het vooral veel kleuren met waskrijtjes en boekjes lezen.