Ik heb al een week of 2 aan de rechterkant, ongeveer 3 á 4 cm onder m'n borst een heel vervelend gevoel. Nu heb ik er op lopen googlen en kom alleen maar vervelende dingen tegen. Zou het kunnen zijn dat de baby gewoon in de weg zit? Of is dat nog niet mogelijk met 30 weken?
Ik heb dat ook. Heb het sinds ongeveer 1 week en ben bijna 30 weken zwanger. Ik denk toch dat het het babytje is hoor. Wat tegen je ribben aandrukt. Ik voel haar soms ook best hoog schoppen of ronddraaien. Ook net onder mijn ribben.
ik voel haar daar namelijk nooit, voel alleen trapjes onder/naast mijn navel. ik ga er wel vanuit dat t niks is, maar ik ga niet meer googlen.. over anderhalve week zie ik de VK dus vraag het haar ook nog wel
Ojwa dat is je kindje die er lekker tegen aan zit.. daar kan je behoorlijk last van hebben echt niet leuk!
ik zou het wel even melden bij de vk. Rechts onder je ribben zit je lever. Daar moet je geen pijn aan hebben. Mijn zusje heeft hellp syndroom gehad en je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Wil geen paniek zaaien maar meldt het gewoon even. Heb je geen andere klachten?
Ik heb er ook wel last van, dan zit de baby met zijn haar voetjes/handjes helemaal bovenin tegen mijn ribben gedrukt, vooral een vervelend gevoel als je wil bukken of wat voorover buigen. Maar ik voel wel duidelijk dat het ons kindje is omdat ik het ook voel bewegen daar, als je daar twijfels over hebt, even aan de verloskundige vragen, die kan dan even voelen. groetjes, Snoopy