ik ben nu een 8 1/2 week zwanger en heb zo nu en dan van die vage krampen aan de zijkanten van mijn onderbuik. het gevoel of je teveel hebt gegeten of te lang hebt gelopen. Dan kan je ook zo'n vervelend gevoel in je buik hebben. is dit normaal? kan dit ook door onrustig slapen komen? (veel draaien) Jootje
Hoi Jootje, je buik is aan het groeien en je baarmoeder kan dan zo´n krampend of stekend gevoel geven. Ook komen je darmen anders te liggen en die kunnen je dan een opgeblazen gevoel onder in je buik geven. Maakt allemaal niets uit, gewoon even rustig aan doen. Groetjes Brigitte
Brigitte, heel erg bedankt voor je antwoord. ben ik weer wat gerust gesteld. en inderdaad ik kan merken dat er wat met mijn darmen gebeurd. heb best last van obstipatie. ontlasting is vaak erg hard. Nu gebruik ik al roosvicee laxo maar dat helpt niet veel moet ik zeggen. nog tips voor wat de ontlasting wat zachter kan maken? gr jootje
hoihoi, Lijnzaadoliecapsules, verkrijgbaar bij de tuinen of ander reformwinkeltje, of drogisterij. Je neemt er 2 per dag volgens de dosering het heeft wel enkele dagen nodig om in te werken! Maar het werkt! En zorg dat je veel drinkt! Je mag een liter meer in de zwagnerschap dan daarbuiten-->2,5-3 liter! Imke
hallo, Ik kom noooit op zoveel liter, das echt veel. misschien helpt het wel als ik wat meer drink. en die capsules ga ik zeker halen! bedankt voor de tip! Misschien nog een domme vraag. Kan hard persen (door harde ontlasting) kwaad voor het vruchtje? jootje