Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier Zal me even kort voorstellen, mijn naam is katie ben 26 jaar en woon in Rotterdam. Nu heb ik een vraag, in de hoop dat iemand mij hierin wat gerust kan stellen of niet Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben, had een positieve test. Mijn laatste menstruatie was afgelopen 5 januari, nu ben ik altijd vrij regelmatig met mijn menstruatie, meestal op dag 30. Nu dus op dag 34 getest en positief. Ik heb alleen sinds dag 28 tot nu een soort van lichte menstruatiepijn, beetje aan de zijkanten van mijn onderbuik en die trekt door tot allebei mijn bovenbenen. Verder geen bloedverlies o.i.d. Ben wel af en toe misselijk, komt met golven opzetten. Morgen ga ik contact opnemen met de gyn.. Heb al zitten surfen her en der, maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van. Heeft iemand enig idee of dit normale zwangerschaps kwaaltjes kunnen zijn?Of moet ik rekening houden met dat het misschien niet goed zit? Alvast bedankt Groeten Katie
Ik heb daar ook erg last van (gehad). is naar mijn idee gewoon je baarmoeder die je voelt. Dat gevoel herken je als ongesteldheidspijn omdat dat het enige gevoel is wat je kent. In elk geval van harte gefeliciteerd
Ongi-achtige pijn kun je nog een heel tijdje hebben. Ik heb het zo af en toe nog steeds, maar in het begin voelde ik het wel de hele dag door. Ik kan me voorstellen dat je er ongerust van wordt, maar in principe hoort het er gewoon bij. Mooie zwangerschap gewenst!