Hi Dames, Wat een super leuke website by the way! Heerlijk om al die verhalen te lezen en dingen te kunnen herkennen. Hoewel het maakt je ook gek! Ik ben nu sinds twee weken gestopt met de pil, overgestapt van Nuvaring naar Yaz24+4, maar ik bleef maar doorbraakbloedingen houden dus nu even gestopt met het idee om weer overnieuw te beginnen. Maar zonder bevalt eigenlijk wel goed en een kindje is bij ons heel welkom. Anyway, ik had vorige week woensdag mijn laatste menstruatiedag en zondag hebben we sex gehad zonder iets te gebruiken. Nu voel ik me anders dan anders, kan door het ontpillen komen natuurlijk maar heb wel bepaalde symptomen, hoop ik. Ik had dinsdag buikkrampen alsof ik ongesteld was en ook pijn in mijn onderrug, heb ik alleen tijdens die dagen, maar geen druppelbloed verloren. Heb altijd veel hoofdpijn maar nu al sinds maandag nonstop, kan niet slapen, ben wel moe, vanmorgen had ik lichtroze bloedverlies en ben onwijs aan de diarree (sorry), terwijl ik normaal maar 2 keer per week naar de wc kan Herkent iemand dit? Zo snel na de pil in niet echt gebruikelijk om zwanger te worden, maar zou het kunnen? Ik ben zo benieuwd maar kan pas over 10 dagen testen op zijn vroegst!
t kan zij dat je je ei voelt ! heb dan ook altijd een ongi gevoel buik en rug ,hoofdpijn . ene die diaree denk niet dat dat er iets mee te maken heeft de buikgriep heerst op t moment ook heel erg. gebruik even een ovu test dan weet je zeker of het een ei is of niet bij de ene is die wat eerder en de ander wat later.
T zou natuurlijk kunnen! Sommige mensen worden al zwanger als ze 1 pil vergeten. Heb je inmiddels al getest?
Gewoon rustig afwachten. Deze website (en sowieso internet) maakt je vaak heel snel onzeker en gespannen. Je hebt nog 10 dagen, dus ik zou zeggen kies een dag waarop je gaat testen als je niet ongi wordt, en dan gewoon afwachten. Meer kun je nu toch niet doen!
Nee heb nog niet getest. Ik kan een vroege test doen 10 dagen na de laatste keer sex, dus as. donderdag kan dat! Spannend! Thanx, trouwens voor jullie antwoorden!