Vandaag 8 dagen na tp, 11 dagen na punctie en 12,5 dag na pregnyl. Zien jullie überhaupt iets? Ik zie hem heel licht maar wel rozig.
Ikzie niks sorry. Maar als je hem in het echt wel ziet kan dat niet meer van de pregnyl komen lijkt mij.
Ik zie eigenlijk gelijk wat hoor! Spannend! Morgen weer testen. Heb je trouwens wel al een witte test gehad of heb je in de tussentijd niet getest?
Ik zie niks, maar met 12 dagen na pregnyl kan het nog wel van de pregnyl zijn. Zeker omdat hij zo enorm vaag is zoals je zelf zegt. Afwachten en hopen dat hij de aankomende dagen gaat oplopen.
Opgedroogd is hij toch wel duidelijk zichtbaar. Zo zichtbaar heb ik ze nog niet eerder gehad. Pfff... Spannend dit! En niet eerder getest dus kan zeker een restje pregnyl zijn.
Nou bij je laatste foto is hij duidelijk hoor. En ik weet niet beter of pregnyl is met 10 dgn uit je systeem. Ik hoop dat hij mooi op gaat lopen.
Ligt er aan hoeveel pregnyl, 5000 of 10.000? Bij 5000 zou ik stiekem beetje hopen maar echt je weet nooit , in mijn geval was ik elke keer zwanger maar goed dat liep dan anders af , ik duim
Ik zie hem ook.. ik zal voor je duimen.. maar ik heb vaak genoeg nog op 13 dagen na de pregnyl een streepje gehad.. ! Maar ik hoop echt dat deze gewoon door een zwangerschap komt!
10.000 dus dan zal het wel de pregnyl zijn. We wachten af. Vorige IVF heb ik ook met 11/12 dagen na spuiten getest en had ik echt een tuurstreepje die niet op de foto te krijgen was. Maar toen had ik Ovitrelle 250 gespoten.
Net een veel duidelijker streepje dus ik denk dat het raak is. Ik maak straks een foto als het licht is.
Tadaaa! 13,5 dag na pregnyl 10.000 en 9 dagen na terugplaatsing van 2 mooie 8-cellige embryo's! Eindelijk na bijna 2 jaar proberen en al bijna een jaar MMM! Nu heel hard duimen dat het een plakker is.