Hallo, Vanmorgen heb ik een kv zwangerschapstest gedaan en binnen 5 minuten kreeg ik een lijn bij de c (zoals t hoort C |) maar de testlijn is er niet maar krijg wel een horizontale lijn te zien. Het ziet er ongeveer zo uit C-|----T maar dan geen stippellijn maar een kaarsrechte lijn. Iemand dit ook wel eens gehad? En wat zegt het? (test kapot, niet goed gegaan, niet zwanger, toch zwanger?????) Groetjes
denk dat de test niet goed is doorgelopen die testen van de kv zijn echt een ramp. Ik heb al veel mislukte testen gehad. Ook als je wel zwanger bent duurt het best lang voordat er een streep komt en ie echt duidelijk is
Hi mommy, Bedankt voor je reactie. Binnen die 5 min kreeg ik die horizontale lijn al maar eerst was ie nog best wazig en hoe langer hoe duidelijker dat ie werd. Heb n foto op mijn foon staan maar weet niet hoe ik die via iPad hierop moet krijgen. (weet jij dat?)
ff kijken of het lukt om de foto erop te krijgen en hopen dat hij dan duidelijk genoeg is om de rare lijn te zien.
Ik zie wat je bedoeld. Heeft met het doorlopen van de test te maken, helaas is je test wel negatief....
Bedankt voor het meekijken. Ik ga straks weer nieuwe halen, hopen dat die wel normale lijnen geven Groetjes
hoi zon test heb ik zo vaak gehad op een gegeven moment trekte die lijn bij mij wel weg maar hij is helaas negatief
@ smiley, Nee nog niet getest. Gisteren kwam t er niet van om testen te halen, zal vandaag ook eens bij de action kijken naar testen. Morgen gooi ik er nog eentje tegenaan. @nedjla, De horizontale lijn was best dik maar later vervaagde hij wel wat maar bleef wel zichtbaar. Dacht echt dat t aan mijn ogen lag, je verwacht een verticaal streepje of geen streepje maar geen dikke horizontale streep hahaha.
Is gewoon van het doorlopen idd..... Action zou ik niet doen hoor....helemaal niet gevoelig en geven indrogers. Gewoon kruidvat doen....zijn gewoon goed hoor
Goedemorgen, Net nog eens getest en helaas maar 1 streepje....op naar de volgende ronde. Fijne dag! X Hope