Hallo ben opzoek naar deze weckpotten maar bij welke bekende winkel zijn ze te verkrijgen?? Deze bedoel ik: word aangeboden op mp Marktplaats.nl > Weckpot - Huis en Inrichting - Keuken | Servies
Yep, Dille&Kamille, daar hebben ze ze in alle soorten en maten. En ook nog boeken over hoe je vruchten moet inmaken en hoe je jam maakt. Daar zijn ze namelijk voor bedoeld
waarom mail je die adveteerder niet gewoon en vraag je waar die pot vandaan komt? en tjee.... mensen zetten zelfs weckpotten op marktplaats..... zouden er echt mensen zijn die dat kopen? mmmm misschien ook maar eens mijn eigen rotzooi op marktplaats zetten gr Jose
Ik heb er eens een stel bij Ikea gekocht, verder had ik er nog een paar, weet niet meer waar vandaan, maken ook meestal elk jaar jam.
Ik weet inmiddels wat een weckpot is, heb ff gegoogled aangezien niemand me antwoord gaf. Maar ik heb zelf een poosje terug nog zo'n potje gekocht bij Action. Maar dan wel met zo'n klemmetje eraan. Weet niet of ze ze ook zonder hebben?
hm nou volgens mij wel ik werk daar ook hihi welk filiaal werkje? ik moet morgen werken ik zal direct ff kijken.
Maar de pot die op het plaatje staat doet mij denken aan een lange appelmoespot. Kun je niet gewoon een pot appelmoes kopen? De appelmoes opeten en de pot omspoelen, etiketje eraf, en een mooi potje heb je...