Bijna 30 weken zwanger en baarmoedermond

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamatje77, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hallo verloskundigen,

Even een vraagje, ik zag gisteren dat mijn urine een wat meer roze was dan anders, had ook iets meer afscheiding...toen voelde ik even aan me baarmoedermond en die voelde al heel erg zacht aan...zegt dit al iets over een naderende bevalling omdat ik nog maar 30 weken ben....of is dit normaal? Gisteren jreeg ik ook een raar gevoel onder in me buik, net alsof ze met haar hoofdje heen en weer bewoog tegen me blaas aan en vandaag voelde ik het steken in me onderbuik, kan het een indaling zijn geweest? Trouwens had gisterenavond wel rode bietjes gegeten, kon daardoor me urine al later op de avond roze kleuren?
    Liefs mamatje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dat je baarmoedermond zacht is zegt verder niets over wanneer je gaat bevallen.
    Het roze verlies kan een keer tussendoor, is niet erg.
    Als je bietjes hebt gegeten kan je urine daarvan kleuren ja!
    En ook kan het hoofdje inderdaad tegen je blaas duwen.

Mirjam

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi mirjam,
    Dank je wel voor je snelle antwoorden!
    Ik dacht namelijk dat een zachte baarmoedermond al een voorteken was voor de bevalling..maar dat kun je dus al eerder hebben....

Liefs van mamatje

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja dat kun je al eerder hebben en zegt verder niet zoveel over wanneer je gaat bevallen. Het heeft geen zin om hiernaar te gaan voelen trouwens.

Mirjam

Deel Deze Pagina