Vreemde mensen aan de deur...

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Gebeurd hier ook nogal eens, vooral de laatste tijd veel mensen die hun geloof proberen te verspreiden. Ik heb de Koran van mijn man bij de laatste gehaald en hem aan die meneer aangeboden, of hij interesse daarin had. Hij stond er nogal verbouwereerd bij en is afgedropen. Ik vind dat erg onbeschoft, zeker als het duidelijk is of kenbaar is gemaakt dat je een ander geloof hebt.

2. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

hou er ook niet van, was die man van containerreiniging toevallig kaal? want die heb ik aangegeven bij het bedrijf voor containerreiniging hij wilde mij vanalles wijsmaken...vaak worden die wervers ingehuurd via een ander bedrijf, en maken je vanalles wijs zolang ze maar je handtekening krijgen..

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Door de jaartjes heen ben ik echt een bitch geworden. Ik zeg vrijwel meteen nee ik heb geen interesse. En als er dan een 'maar' komt dan zeg ik dat het geen zin heeft want ik zeg toch nee. Tot nu toe werkt het goed. Aan de telefoon idem : Als ze vragen of ik die en die ben en of ik tijd heb dan vraag ik meteen of ze me wat willen verkopen want daar heb ik geen interesse in. En daarna 'fijne dag verder' klik. Want anders ga je ook weer door naar dat geleuter van het bel-me-niet register wat toch niet werkt.

4. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    In onze woonplaats is het momenteel schering en inslag. Vreemden die 's avonds aanbellen met een smoes, en dan met grof geweld je huis binnen dringen. Heb met mijn vriend afgesproken dat we de deur 's avonds niet meer open doen als we niemand verwachten. Erg jammer, maar tegenwoordig moet je wel...

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Die waren hier ook aan de deur. Woon je toevallig ook ongeveer een klein half uurtje boven Amsterdam ;). Ik zag ze ook rijden met een werkbusje. Heb gezegd dat ik dat zelf 1x per jaar doe met de hogedrukspuit. Stelt werkelijk geen hol voor wat die gasten doen, zonde van je geld :).

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja gisteren hier ook de container reiniging ana de deur.

Nee mevrouw, u moet nu beslissen.... Nou prima dan doe ik het niet:) Ja, mevrouw, maar dan mist u een kans... DAAAAG!! Ga weg met je spullen, ik vind het zo irritant.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik woon in de buurt van Adam:)

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nee hij had vies, vettig lang haar... ;)

Ik wil ook zo'n sticker trouwens! Ga eens even op zoek...

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hier meestal alleen deur aan deur verkoop,en dat kap ik altijd meteen af.
    Een tijdje terug heb ik wel wat verdachts meegemaakt en toen ook direct de buren gewaarschuwd.
    (eigenlijk had ik ook de politie moeten waarschuwen maar daar dacht ik toen niet aan)
    Iig, ik zag bij de buren een man met een capuchon op door de struiken gluren.
    Denk wel 10 min. totdat hij merkte dat ik hem zag toen ging hij er gauw vandoor.

10. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

dat jullie open doen....kijken jullie geen opsporing verzocht? tuurlijk kunnen het verkopers zijn etc etc, maar ik doe echt niet open, helemaal niet als ik alleen met de kids ben. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Ik zeg toch nee, dus waarom ook de moeite nemen om open te doen.

11. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ja je hebt vreemde vogels die aan je deur staan. Bij nichtje kwam iemand aan de deur die de dakgoten wou reinigen voor 150 euro per jaar de rest van de buurt was ook lid. Nou dat kan maar toen zei ze ,waar zie jij dakgoten dan? Want die hebben ze niet,haha. Hij gng met het schaamrood op de kaken weer weg,haha

12. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Wat ik zo irritant vind is dat als je tegen zo'n verkoper nee zegt dat ze mijn man dan willen spreken. Dus ik zeg nou ik ben capabel genoeg om zelf beslissingen te nemen en mijn man vertrouwt me daar volledig op. Daarbij als het bij mij nee is is het bij hem ook nee en andersom.

Dan voel ik me echt beledigd :p

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik heb het duidelijk gezegd en nog praat ze door ;) echt rare figuren joh

14. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

nee in den helder...maar hij wilde me dus wijsmaken dat ze beide bakken wel zouden schoonmaken voor de prijs van 1;)

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vreselijk is dat ja.
    Ik zeg ook altijd nee, en heb er geen behoefte aan ook.
    Maar mijn daar in tegen gaat vaak wel verhaal aanhoren en gesprek e.d. Vreselijk.
    Pas was er dus een vent die aan de deur kwam over een alarmsysteem, en dan werd je aangesloten op een meldkamer e.d. Nou was helemaal niet duur e.d. Of je kreeg de apparatuur gratis als je nu lid werd.
    En hele verhalen over wat voor vreselijke dingen er in onze wijk gebeuren. Inbraken en wilde verhalen. Nou echt serieus, er gebeurd hier amper wat. Kan natuurlijk altijd.
    Maar ik zei meteen tegen mijn man dat we het niet deden.

Vertrouwde het sowieso niet helemaal, want het visitekaartje kwam niet echt professioneel over. Zag het al helemaal voor me dat er straks camera's hier binnen hangen en we lekker in de gaten worden gehouden :p

16. Delta

Delta Niet meer actief

Ik woon op een appartement, ik neem de 'telfoon' op, vraag wie het is, als ik niemand verwacht, of een pakketje, en diegene zegt niks, doe ik de deur niet open en ga ook niet naar beneden. Je hoort zoveel rare dingen

Deel Deze Pagina