Dag lieve meiden x , Ik heb nu al vr de 2de cyclus op rij een rare menstruatie je kan het niet echt een menstruatie noemen vind ik want ik vloei niet echt het blijft bij minimaal spotting wel rood bij het afvegen maar niks in mijn inlegkruisje of toch bijna niet nu tel ik dit niet echt als mijn menstruatie kvind het echt vreselijk dat mijn lichaam niet doet wat ik wil aangezien ik probeer zwanger te worden. Eerst leek het alsof ik een cyclus had overgeslagen wat wel eens gebeurt en nu blijft het gwn op deze manier. Sorry voor de lange tekst hoor. Maar moet het even kwijt word namelijk gek van mijn lichaam. Als ik menstrueer hebk dus altijd super veel bloed verlies en nu is het zo raar ben dit niet gewend ik durf er ook ni vanuit te gaan dat ik zwanger ben want dat zou een wereld wonder zijn volgens mijn cyclus en al mijn spotting meegeteld zitk nu aan dag 81. Mijn langste cyclus is 88 dagen dus alsk dan ng niet vloei dan waag ik er een testje aan. Hopelijk herkent iemand mijn situatie ik heb nood aan een gesprek me iemand die ervaring heeft me zulke dingen en zelf mss tips heeft om mij te helpen ik ben een maand of 5 naar de gyneacoloog geweest en volgens haar was alles in orde. Alleen lichte pcos aan linker zeidde. Beetje raar allemaal wat er nu aan de hand is. Lieve groetjes jessica