Op aanraden en na lezen van tips op het net ben ik vrijdag begonnen met het slikken van tarwekiemolie (de Tuinen 1 per dag) Of het nou toeval is of niet maar ik moest afgelopen do/vr/za ongi worden, di/wo gerommel nagenoeg geen bloedverlies do beetje bloed, vrij begonnen met capsules en bloedverlies was weg 's avonds begon het weer en vanaf gister is het behoorlijk op gang zeg maar... Toeval of niet?? vorige ongi stelde heel weinig voor.. daarvoor 2 vmk en een curretage Wie heeft er nog meer ervaring met deze capsules??
Ook ik neem sinds gisteren tarwekiemolie, wel puur de olie. Lijkt me persoonlijk beter te zijn dan in capsulevorm. Ik ben zwanger en heb problemen met de innesteling, had gehoord dat dat zou kunnen helpen. Dus alles wat eventueel maar kan om ons kindje te redden probeer ik. Ben wel benieuwd of het invloed zal hebben op je cyclussen. Hou je ons op de hoogte?
ja schijnt er door te stabiliseren, en inderdaad bij mij is dat ook het geval, zit nu netjes elke maand op dezelfde dagen
Ik heb het ook vanaf het begin qua proberen geslikt.. de eerste maand was een rommeltje 4 dagen ongesteld, toen een dag niet, toen weer een dag en die maand erna bleek ik zwanger en ik hoorde van de gyno dat het vruchtje hoog genesteld zit (wat goed is volgens hem) Of de tarwekiemolie heeft geholpen weet ik niet, maar ik denk stiekem van wel.. Ik heb namelijk 16 jaar aan de pil gezeten en had wel verwacht dat ik lang moest ontpillen of dat het lang zou duren voordat alles op gang zou komen..
Ik ben al een jaar bezig met zwanger worden. Ben ongeveer een week na mijn laatste menstruatie begonnen met tarwekiemoliecaps. Van kruidvat. Ik heb afgelopen vrijdag positief getest!!! Kan het zelf nog niet geloven. Denk dat het werkt die tarwekiemolie heb nog geen 3weken gebruikt.
Tja misschien is het toeval maar de eerste ronde dat ik vanaf het begin tarwekiemolie slikte (daarvoor was ik er halverwege de cyclus mee begonnen) was ik zwanger! Het kan in ieder geval geen kwaad, baat het niet dan schaadt het niet.
Wat leuk al die reactie's. Ik slik het omdat ik ook gehoord heb dat het de innestelling bevorderd, aangezien ik al meerdere mk heb gehad en er is geen oorzaak voor gevonden probeer je wat.. Mijn cyclus was altijd wel regelmatig, alleen vond ik zelf dat het door de jaren heen steeds minder was geworden (schijnt niet uit te maken maar toch...voor mijn gevoel) En nu dus na 2 dagen capsules een mega ongi.... Wordt vervolgd..