Lieve meiden, Gisteravond met manlief gepraat en we hebben besloten om er weer voor te gaan!! Vorig jaar Oktober kregen wij een miskraam (6 weken zwanger) dit jaar Augustus had ik een bzz (7 weken zwanger) .. De laatste was voor mij echt een hele klap.. alles ging ineens zo snel .. van in blijde verwachting naar op de spoed liggen wachten tot alle ellende over was.. Maar nu heb ik zoiets van : we gaan verder.. van de gynaecoloog hebben we ook de ''goedkeuring'' het mag weer.. Onze ouders denken dat het pas vanaf januari weer mag dus het zou mooi zijn als het nu snel raak zou zijn.. Mijn cyclus is zoals de gynaecoloog zegt perfect! Zelf vind ik vreemd dat hij na de eerste zwangerschap beter werd en na de tweede zwangerschap nagenoeg perfect is! Moet snel raak zijn hopen we dan maar!! Ik hoop hier binnenkort weer te mogen melden dat ik zwanger ben!! en dat dit een plakkertje is!! We willen het echt heel graag en na 1,5 jaar proberen, 2 x fout gegaan vinden we zelf dat het nu wel eens allemaal mee mag zitten!! Liefs, x
Beste Adrienne, Ik wens jullie veel succes! Wat naar voor je zeg. Ik heb 2 miskramen gehad en we zijn 3 jaar bezig... ik hoop voor ons beide dat het snel raak mag zijn.