hoi hoi, ik heb een vraagje, ik ben 30-10-09 bevallen heb toen deze vraag ook aan jullie gesteld http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/182175-raadsel.html ik ben daarna bij de huisarts geweest en hij dacht waarschijnlijk gewoon eertste menstruatie is geweest. dus 25 dec was cd1 nu kreeg ik last van mn borsten met bv geven en de lactatiekundige wist niet waaraan t lag omdat alles prima gaat met aanhappen en al het leek ook of ik stuwing had maar er stond geen druk op en waren ook niet gespannen enfin, daarna begon ik weer met raar slapen en zweten snachts wat ik alleen bij zwangerschap had ik ben gaan testen en licht positief uiteindelijk een hele riedel testen gedaan en allemaal licht positief daarna ben ik voor de zekerheid de gyn gaan bellen want dacht dat dit misschien nog van zwangerschap kon zijn, ik kreeg te horen dat dit niet kon dat het hcg met 3 weken ongev je lichaam toch wel uit is dus vraag 1 is denken jullie daar ook zo over of is er nog een kans dat dat zou kunnen daarnaast de vraag wat zou dan de zwangerschapsduur nu zijn moet ik uitgaan van een cyclus van 28/30 dagen of? als ik ze vergelijk met de testen bij mn dochtertje zou het nu zon 3,5 week zijn. sorry voor de lastige vragen maar we zijn nogal overdonderd aangezien we te horen hadden gekregen dat de kans zo goed als nihil was dat het ooit spontaan zou lukken +dat we maar 2 x gevreeen hebben sinds de bevalling en ik geen idee van mn cyclus had begrijp me niet verkeerd want we zijn echt superblij overdonderd maar zeer gewenst groetjes
hoi, als je testen positief zijn zou je haast zwange rmoeten zijn. Het Hcg van de vorige zwangerschap zou nu wel verdwenen moeten zijn. Hoe ver je bent is heel moeilijk te zeggen omdat je maar 1 keer ongesteld bent geweest. Alleen een echo kan dat tzt uitwijzen. Het heeft geen zin om steeds te testen. Wacht maar even af en als je niet ongesteld wordt dan een echo afspreken bij de gyn. Mirjam
nou heb nu al zoveel testen gedaan dank je voor je antwoord! allemaal licht positief, frustrerend omdat ik aan mn lichaan wel van alles voel wat ik alleen voelde bij het begin van de zs van mn dochtertje geduld geduld als ik de cyclus van voor mn zs aan houd zou dit weekend ongesteld moeten worden maar die is in geen velde of wegen te bekennen