Hallo dames ! Ik heb flink gegoogled maar kan nergens echt een concreet antwoord vinden. Dus ik hoop dat er hier mensen zijn die het precies weten ! Vandaag (11e dag cyclus) is mijn cervixslijm eiwit doorzichtig en ik kan er inderdaag mooie lange draadjes van maken tussen mijn vingers. Mijn temp is vandaag gedaald 36.2 Dus vraag 1: Betekent dit het begin van de vruchtbare periode ? Of betekent dit slijm dat ik nu heel vruchtbaar ben en dicht tegen de Ovulatie aan zit en dus al aan het einde zit van mijn vruchtbare periode? Vraag 2: Ervan uitgaande dat je ong. 3-5 dagen vruchtbaar bent en dit de 1e dag is (?) 1- Blijft het slijm dan de komende 2 a 3 dagen eiwitkleur + de mogelijkheid tot draden trekken ? 2- En blijft dan ook mijn temp. nog 2 dagen laag ? Of is deze eiwitkleur + temp. slechts 1 dag? En betekent dit slijm dat mijn Ovulatie morgen al komt ? Alvast bedankt voor jullie antwoorden !!!
Hmmm volgens mij is dat bij iedereen verschillend. Ik heb een paar dagen eiwit voor mn eisprong maar soms ook een dag even niet. Zou gewoon lekker gaan klussen als ik jou was.
Bloem...ja dat is het nu juist...ik zie mijn vriend pas woendagochtend weer . Dus daarom wilde ik weten of woensdag net te laat is, of op tijd voor het klussen o.b.v. dit slijm en deze temp.
Je eisprong op 11 dagen na eerste dag laatste menstruatie lijkt me vroeg... Ik heb meestal 2 à 3 dagen vruchtbaar slijm, dus woensdagochtend in jouw geval zou het nog raak kunnen zijn. Anders moet je vriend maar een dagje eerder komen, hij zal het vast wel begrijpen
dat valt mee hoor... sommige hebben al eisprong op dag 8... soms nog wel eerder.. komt minder vaak voor, maar niet heel ongewoon
Mijn eisprong is vaak genoeg op dag 11... Mijn vruchtbare dagen merk ik altijd aan dat vruchtbare slijm. De eerste dag dat ik dit heb, reken ik als mijn eerste vruchtbare dag. Maar sowieso klusten wij vanaf de dag dat mijn menstruatie voorbij was en daarna om de dag tot je zeker bent dat je ei geweest is en dan nog een week langer. Dan kun je 'm gewoon niet missen, aan de frequentie kan het dan niet liggen. Natuurlijk komen er een heleboel andere factoren bij kijken wil het eitje bevrucht worden en succesvol innestelen.
Hoi Ik had op dag 10 al slijm op dag 11 voelde ik mn eisprong en op dag 23 had ik een positieve 2voor 5 euro zwtest van de kv in handen. Niks geks aan. Ik heb een miskraam gehad met 10weken maar het kan heel goed zo snel. Ieder mens is anders. Ik weet niks van temperaturen maar heb je misschien iets aan een ovulatietest? Vooral klussen wanneer je kan. Zaad kan tot 5 dagen overleven maar als je uit gaat van om de dag schijn je goed te zitten. Wat ik wel heb begrepen dat zaad er 12 uur over doet om bij je ei te komen. En als je eisprong voorbij is dan is het te laat. Succes