hallo meiden! Sinds gisteren heb ik echt pijn in mijn eierstok links en het straalt uit naar mijn knie! Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus. Precies een week geleden heb ik vermoedelijk mijn eisprong gehad (ik voel dat door gevoelige tepels), ik voelde zelfs anders vanbinnen zei mijn vriend. Ik had toen ook ovulatiepijn. we hebben in die periode van een week na mijn menstruatie tot nu om de dag gevreeën. Nu een week later, gisterenavond, kreeg ik erg veel pijn in mijn linkereierstok, met uitstraling naar mijn been tot aan de knie, kmoest eventjes neerliggen. Nu vanmorgen voel ik dat nog maar minder erg en ook af en toe steekjes in mijn baarmoeder, kvoel me ook duizelig en warm en gevoeligere borsten. De pijn straalt nu ook uit naar mijn andere lies en heup. Wat zou dat toch zijn? Iemand een idee?
uuuhm een innesteling? ik heb het ook gekregen een week na mijn eisprong.. beetje venijnige steken? rechtop staan lukt even niet meer? heeft 2 dagen aangehouden. Nu heb ik contant zeurend gevoel in mijn onderbuik.. ik zou nog even 3 dagen wachten en dan testen!
kheb er ook al zitten aan denken maar durf ni teveel meer hopen. Kben 4x zwanger geweest, eerst 2x buitenbaarmoederlijk, allebei eileider besparend en "gelukkig" in dezelfde eileider. Dan in juni een miskraam en in augustus waar een buitenbaarmoederlijke... eileider verwijderd. Nu heb ik enkel de linkse nog, waar de pijn zit. Kben eigenlijk erg bang voor weer een buitenbaarmoedelijke, kheb ook maar 1 eileider meer. Als ik op mijn buik duw is het wat pijnlijk. Echt raar, nog nooit zo erg gehad. die pijn die uitstraalt naar mijn been vind ik nog het raarste... Khoop het echt...
testen zou nog een beetje vroeg zijn hé. ik heb nu sinds mijn operatie een cyclus van 32 dagen, daarvoor was het 28 dagen. kdenk dat ik best wacht tot ik echt overtijd ben. Kheb geen zin in weer een negatieve test...