Vreemde menstruatie?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door maybee2, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hoi iedereen,

Mijn "menstruatie" is een beetje vreemd..
    Ik loop bij gyn wegens onderzoeken en weet dat ik 10 augustus mijn eisprong heb gehad. Nu zou ik dus aankomende maandag ongesteld moeten worden maar heb gisteren zonder aankondiging bloed verloren. Wel gewoon rood maar echt minimaal (tampon was nog half leeg)
    Tot vanmiddag geen bloed meer verloren, toen weer een klein iniminie plasje in de wc. Daarna weer niks.. In mijn inlegkruisje zit ook bijna niks een paar druppeltjes bruin.
    Klinkt misschien gek maar aan de binnenkant zit wel wat bloed maar het komt er niet uit. Al met al misschien een vol maandverbandje vol.
    Ik moet bloed laten prikken wanneer ik ongesteld ben maar ik weet dus echt niet of ik dit als een menstruatie kan zien???

Iemand een idee??

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Volgens mijn gynaecoloog is het pas wanneer het echt doorbreekt. In jouw geval zou ik even bellen om te overleggen.

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa denk dat ik dat maar even ga doen.. Soms valt er een klein plasje in de wc en dan denk ik ja ik ben ongesteld.. En dan de rest van de dag klein beetje spotting in me onderbroek.. Pff

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nou volgens haar is het pas een menstruatie inderdaad als het echt doorbreekt. Maar ik had net wel baarmoederslijmvlies stukjes maar echt bijna geen bloed pff

5. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Succes!!

Deel Deze Pagina