Vreemde menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lycos, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycos

    Lycos Fanatiek lid

    23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    hallo!

    Ik heb een hele vreemde menstruatie momenteel. Wellicht dat iemand me ‘gerust’ kan stellen.

    Op 26 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    Op 6 januari hebben we onveilige seks gehad waarna ik 13 uur later een morning-afterpil genomen heb.

    Nu had ik op maandag 14 januari in de avond enorme krapen, een weeeig gevoel. Dit hield een half uur aan.

    Op vrijdag 18 januari licht roze verlies met afvegen.

    Op zondag 20 januari een beetje bruinverlies in de ochtend.

    Afgelopen maandag werd ik echt ongesteld, ik bloedde hevig.. dit heeft de hele ochtend en helft van de middag aangehouden.
    Sindsdien bloed ik nog amper.

    Mijn cyclus duurt normaal 27/28 dagen. Ik zou dus vandaag pas ongesteld moeten worden. Daarnaast bloed ik normaal heel hevig voor 6/7 dagen.

    Het kan natuurlijk zijn dat het door de morning after pil komt dat ik zo’n vreemde menstruatie heb, maar dit is wel heel kort?
     
  2. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met een morning after pil, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Het zou kunnen dat het daardoor komt, maar om een eventuele zwangerschap uit te sluiten zou je een zw.test kunnen doen. Heb je daar in ieder geval zekerheid over. En anders even googlen op bijwerkingen en dergelijke. Staat vast wel iets over geschreven
     
  3. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Geen ervaring met morning after pil, maar kan me wel voorstellen dat je hormonen erdoor uit balans zijn geraakt. Voor zekerheid kan je natuurlijk altijd testen.
     
  4. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Van de morning after pil kan je cyclus in de war zijn.. maar een testje voor de zekerheid kan nooit kwaad..
     
  5. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    T zal de morning after pil zijn maar idd voor zekerheid even testen. Word sowieso altijd aangeraden
     

Deel Deze Pagina