Teunisbloemolie en/of tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angiew, 7 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiew

angiew Lid

21 nov 2018
    5
    3
    3
    Vrouw
    Hey iedereen,

Na ruim 90 dagen was ik in december eindelijk weer ongesteld geworden (ik denk dat het kwam door teunisbloemolie en tarwekiemolie te slikken) echter was ik toen 3 weken lang ongesteld en ben ik gestopt met die dingen te slikken omdat ik het een beetje normaal wilde krijgen.

Nu zit ik weer op dag 46 en ga ik het weer een poging wagen, maar ik lees zoveel verschillende dingen over hoe je het moet innemen, tot je eisprong of de gehele cyclus.

Wie heeft tips voor mij? Mocht ik zwanger raken is dit geweldig maar het voornaamste is dat ik een ‘normale’ cyclus krijg.

Liefs x

Stresskipje vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb hier geen goede ervaringen mee. Dacht ook dat het goed was voor de opbouw van het slijmvlies enzo, maar ik werd er juist eerder ongesteld door. Toen ik ermee stopte, was dat weg.

3. angiew

angiew Lid

21 nov 2018
    5
    3
    3
    Vrouw
    Ja ik begon er mee omdat ik al 3 maanden niet ongesteld werd, en door dit te slikken werd ik het echt paar dagen later dus dat was wel een opluchting, echter bleek ik 3 weken lang ongesteld te zijn maar dat terzijde. Mijn cyclus is nu sowieso vreemd en onregelmatig. Ik lees idd heel veel verschillende ervaringen.

Dankje!

Stresskipje en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb normaal geen cyclus.
    Toen wij vorig jaar weer de mmm in gingen werd ik zowaar spontaan 'ongesteld'?
    Misschien maar eenmalig. maar ik was flabbergasted. In geen 10 jaar meegemaakt. Misschien hielp het dat ik een stabiel gewicht heb (in vergelijking met voorgaande jaren iets meer 'vet' (ik sport niet meer momenteel, dus in verhouding is mijn vetpercentage natuurlijk hoger)), regelmatig eet en ook voldoende rust voor mezelf inbouw (niet in de vorm van veel slapen, ik slaap gem 6u per nacht), maar gewoon voldoende rust en tijd voor mezelf. Al is het maar 30 min per dag. Ik heb het gewoon nodig.

Dit klinkt vreselijk oubollig. Maar ik zit met net een nieuwe (zeer pittige, verantwoordelijke) baan, een onwijs grote verbouwing in een net gekocht huis, een soms lastige dreumes, het ziekenhuistraject voor een tweede.. niet voldoende tijd voor mezelf zou mij de kop kosten. Ik merk ook aan mijn lichaam dat ik dat nodig heb. Ik denk dat dat ook mee speelt.

Stresskipje en angiew vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina