Bruinverlies voor NOD nu niets meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Misty87, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misty87

Misty87 Lid

14 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik ben nieuw hier, lees zo nu en dan wat mee, maar heb nu toch besloten hier ook eens mijn ervaring te delen.
    Wij hebben in mei een IVF poging gehad en die was helaas niet gelukt. Daarna ben ik netjes na ongeveer 31 dagen ongesteld geworden. Nu verwacht ik eigenlijk mijn ongesteldheid elk moment (weet niet precies wanneer ik ongesteld was geworden,maar is rond 13 augustus) Nu had ik 2 augustus een beetje bruin verloren, daarna stopte het weer.. 10 augustus had ik sochtends een klein beetje bloed bij afvegen en daarna ging het over in bruin.. heb sinds vorige week ook last van vlagen van misselijkheid. Sinds vandaag verlies ik eigenlijk geen bruin meer en wil mijn ongesteldheid ook niet doorzetten.. Ik heb wel last van krampen die ik normaal alleen heb als ik al heel erg ongesteld ben.. Vanochtend moest ik op advies van het ziekenhuis een test doen en die was negatief.. Heb ook een opgezette buik en last van gas (boeren en scheten)
    Ik weet ook dat de kans dat wij natuurlijk zwanger kunnen raken heel klein is, en normaal heb ik ook altijd bruinverlies voordat ik ongesteld word, maar ik heb nooit dat het stopt.. Voor nu dus maar weer even afwachten en mag volgende week weer testen..

Zijn er meer dames die zich in mijn verhaal herkennen?

Deel Deze Pagina