vreemde mesntruatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rosielove, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosielove

rosielove Lid

3 mrt 2007
    16
    0
    0
    verzorgende
    noord holland
    hallo ik heb ff een vraagje ik heb sinds 2 maanden geen normale mesntruatie meer gehad vorige maand duurde het 3 dagen met heel weinig bloedverlies wat eighenlijk niet normaal is voor mij en deze maand ook weer ook weer heel weinig bloed verlies snap er niks meer van ben ook al 2 jaar bezig om zwanger te worden maar de test was negatief maar voor mij is het niet normaal deze menstruatie en als ik in me tepel lichtjes knijp komt er als isnds 2 maanden zo af en toe een heel klien beetje vocht uit druppeltjes en steeds van die steken in me buik weet iemand hier raad mee

groetjes rosielove

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Rosielove,

vervelend he, zo'n cyclus waar je niets mee kan. Je kunt weinig anders doen dan steeds maar afwachten, want beinvloeden kun je het helaas niet.
    Je zou eens langs de huisarts kunnen gaan om te informeren of er eventueel een onderzoekje bij de gyn kan worden gedaan om te zien of er zo gauw een aanwijsbare reden te vinden is waarom het tot nu toe nog niet is gelukt.
    En verder kan het vocht ook met niet zwangerschapshormonen wel eens uit je tpeel komen, vooral wanneer je erop let en er dan op drukt. En de steekjes kunnen ook vanalles zijn helaas.
    Het zou allemaal wel bij een zwangerschap kunnen horen, maar dan moet je test toch nu wel positief zijn eigenlijk.

Groetjes Brigitte

3. rosielove

rosielove Lid

3 mrt 2007
    16
    0
    0
    verzorgende
    noord holland

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Inderdaad een raar verhaal. Ben benieuwd wat er uitkomt. Heeft de huisarts al iets met je afgesproken over een eventuele echo oid voor uitsluitsel? En die soort blauwe plek zal van de hormonen komen, maar of het van eventuele zwangerschapshormonen is... Duimen dan maar.

Succes hoor.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina