Hoi Hoi, Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit. Is het mogelijk dat als je zwanger bent de test negatijft. Ik heb al 2x een test gedaan maar die blijft negatief terwijl ik al 2 keer niet ongesteld ben geworden. Vanaf mijn 13e ben ik heel regelmatig ongesteld. Nu heb ik al 2 maanden overgeslagen en het is al bijna weer tijd voor de 3e keer. Nu heb ik dus de kruidvat test en een test van de apotheek gedaan en beide keren bleef de test negatief. Ik weet niet wat ik voel verder van binnen ik ben in iedergeval niet elke morgen misselijk en mijn borsten zijn voor mij gevoel net zo zwaar maar ook daar ben ik niet zeker van. Wel heb ik last gehad van veel afscheiding. Ik ben na de dokter geweest voor een bloedonderzoek waar ik de uitslag nog van moet krijgen. Hoe denk jij erover denk je dat ik na die twee tests toch zwanger kan zijn of niet? Na mijn idee heb ik ze wel goed uitgevoerd namelijk? Ik hoop snel antwoord te krijgen deze stress is bijna niet te houden! Liefs, Laila
Hoi Laila, Heb je ondertussen de uitslag van je bloedonderzoek van de dokter al? Het klinkt er niet naar dat je alsnog zwanger bent helaas. Het is inderdaad wat vreemd dat je niet ongesteld wordt als je normaal een regelmatige cyclus hebt. Het komt wel eens voor hoor, dat je hormonen even van slag zijn, maar het is dan inderdaad wel verstandig even langs de huisarts te gaan. Ben benieuwd of er iets wordt gevonden of dat het gewoon binnenkort vanzelf weer komt. Groetjes Brigitte
Ik ben ondertussen naar de dokter geweest en heb de uitslag gekregen en dat is dat ik niet zwanger ben. Voor hun is het ook een raatsel waarom ik al 3 maanden niet ongeteld ben geweest terwijl het normaal altijd heel regelmatig is. Ik moet naar het ziekenhuis voor wat onderzoeken en dan gaan ze het erover hebben om hormomen te geven waar je weer ongesteld van wordt. Dit was wel heel gevaarlijk als je zwanger bent en omdat ik deze maand ook gewoon nog gemeenschap heb gehad weet ik niet of het deze maand raak is. Het is dus even afwachten hoe en wat.. Vind het in iedergeval allemaal dood eng. Tnx voor je reactie!