Hele dikke reep chocolade met noten net naar binnen zitten werken!! Velen zullen denken: Ach ja je zal er maar trek in hebben, maar dat is het rare: IK BEN GEEN FAN VAN CHOCOLADE!!!! (Ben helemaal geen zoetekauw!)..kaas is mijn ding! Heeeel apart hoor voor mij, temeer omdat toen ik in juni zwanger was en we op vakantie waren TIG ijsjes at...terwijl ik (je raadt het al) NIET van ijs hou hahaha de mormoontjes spelen met me!! Wie gaan het winnen?? Ik hoop de zwangerschapshormoontjes!! Herkennen jullie dit?? Ineens iets heeeeeeeeeeel anders eten dan waar je normaal warm voor loopt? Liefs, Mirre
Ik hoorde het toevallig van een vriendin van me van de week, die at toen vis (ze lust helemaal geen vis). Ze is toen een zwangerschapstest gaan doen en ja hoor, zwanger
Sja, je weet het maar nooit he? Ik eet meestal van dat soort dingen in de week dat ik ongi moet worden...ben normaal ook niet zo'n choclade-fan, maar dan.....ppppffff....
@San, Normaal voor m'n menstruatie eet ik nooit chocolade of andere dingen. Zei wel eens voor de gein: Ik ben geen echt vrouw!! lijk wel een kerel , want daar doe ik niet aan. Bonbons geef ik altijd weg..jig wordt al misselijk als ik ze zie!
Bij mij begon dat dus vorige maand en heb dat nu nog steeds. Maar dan net andersom. Bij mij was het juist dat ik sommige dingen die ik normaal gesproken héél lekker vond, nu ineens vies vind omdat het totaal anders smaakt of een vreemde bijsmaak aan zit. Ik dacht dan dus ook dat ik zwanger was Helaas ben in de tussentijd ongesteld geworden maar het vreemde is dat die smaak en geur verandering is gebleven
haha ik had toen ik nog niet wist dat ik zwanger was een afkeer gekregen van nasi moksie metie van de chinees (nasi met varkensvlees en kip) terwijl je me daar normaal voor kon wakker maken.. En nu krijg ik het nog steeds niet door mn strot.. heb alleen maar trek in Foo Yong Hai of gewoon een simpel kippesoepje
ik had het met frinkandelen vorige keer. en gisteren smaakte mij die weer erg goed. maar het blijft afwachten.
Het rare is dat vorige week (denk toch net voor m'n ei) niets smaakte en zo vol zat. Nu heb ik dat nog wel een beetje, maar anders. Mac D bv dat vind ik fantastisch, maar al zouden ze me nu aandelen geven in die zaak...het idee van een Big M ...JIG! BAH (een hamburgertje gaat er meestal wel al moment vd dag in ) Ik blijf het gewoon zeggen...je lichaam/hormonen neemt een loopje met je! Ik ervaar het echt zo, maar het kan idd alle kanten uitslaan, maar vreemd blijft het wel.
Hoi Mirre, Normaal geen chocola ???????? Niet herkenbaar voor me Maaruh Ik zal voor je duimen dat dit een positief teken is!! Gr Heel
Taartjes ook zoiets!! Ehhhhh eet ze nooit!! Echt waar hoor. Slagroom wordt ik al heel snel misselijk van en het trekt me gewoon helemaal niet. Vind bonbons er wel mooi uitzien en kan ze rustig op tafel zetten zonder er van te eten
Nu maar hopen dat het een signaal is van een zwangerschap, maar dat wel ophoudt na de positieve test. Anders heb je met 6 weken al een buikje! Haha...
@Mummy, Dat 'buikje' heb ik toch al hahaha Slankie is anders, maar ...het is al opgehouden hoor! Die ene reep was al uitzondelijk!! Nu heb ik me daar ineens toch zin in: PANNEKOEKEN Hahaha
Hahaha, lekker verwarrend allemaal. Nou Mirre, ik wil wel pannenkoeken voor je bakken (toevallig is dat een specialiteit van me) als je mij af en toe een chocolaatje toeschuift. Belle, menstruerend chocolademonster.
Belle, menstruerend chocolademonster!!! Helemaal fantastisch!! Die naam voor jezelf ..heerlijk Ik hou wel van een beetje zelfspot. Ben nog aan het overdenken wat die pannenkoek betr... als ik maar lang genoeg wacht (en door ga met forummen) dan gaat die bui misschien ook wel weer over
Ik moet eigenlijk de koelkast schoonmaken heb ik m'n lief beloofd, maar ja .. Mirre, blijf zitten waar je zit!! En verroer je niet !!
Tja... pannenkoeken, daar kun je me voor wakker maken. Dat buikje heb ik helaas ook al een beetje. Sinds mijn miskraam loop ik steeds mijn buik in te houden buiten. Ben bang dat mensen denken dat ik zwanger ben, zou een beetje gevoelig liggen natuurlijk. Maar ik mag niet klagen, want alle dingen die tot nu toe genoemd zijn gaan er bij mij wel in: pannenkoeken, chocola... MMM!!!