Gisteren ging ik even met Kinley (2 jaar) een paar boodschapjes halen. Ze mag dan altijd het mandje met zich meetrekken en vind het geweldig. De kippenpoten waren in de aanbieding dus daar was ik opuit. Ik kom bij het schap en er ligt nog 1 pakje dus die verdwijnt in mijn mandje. Een eindje verder staat een ouder echtpaar en die man zegt dus tegen zijn vrouw. Je hebt verkeerd gekeken, daar lagen de kippenpoten en nu hebben hun (wijzend naar kinley en mij) de laatsten. Goed ik ga rustig verder op zoek naar de rest van de dingen die ik nodig heb. Kinley blijft een beetje achter maar is nog wel in mijn gezichts en gehoor veld. Wat schertst mijn stomme verbazing, de oudere meneer staat naast haar met een snoepje in zijn hand en zegt dus tegen haar - Als jij mij jou kippenpootjes geeft dan krijg jij van mij dit snoepje :x Mijn kaak moest ik eerst van de grond rapen en ik was niet eens bij machte wat te zeggen, heb dochter en mandje gepakt en ben zo naar de kassa gegaan.
Dat meen je niet !! Dan zeggen ze wel '' de jeugd van tegenwoordig '' maar we kunnen beter zeggen '' die ouderen van tegenwoordig '' wat een asocialiteit zeg .. Je hebt toch zeker wel die kippenpoten mee genomen toch ??
Haha ik moet er toch wel om lachen wie verzint zo iets Ik had gewoon gezegd voor 50 euro zijn ze voor jou
Sjongejongejonge zeg! Zou trouwens wel leuk(er) zijn geweest als je even had gekeken wat je dochtertje had gedaan. ALS ze het dan had afgegeven, dan alsnog naar dat oudje toegaan en stennis gaan trappen. Geeft hij het niet terug, dan zou ik echt naar personeel toestappen en even en plein public laten weten hoe die man zich heeft gedragen. Lekker voor schut zetten. Maar ja, makkelijk praten achteraf. Denk dat ik hetzelfde had gedaan als TS.
Hahaha! nou hallo zeg! Moet er wel om lachen maar stom is het wel! Is het nog goedgekomen met je kaak?
Nou ja zag wat een domme mensen. Slaat nergens op.. Moeten ze maar wachten tot de volgende lading. Echt belachelijk...
Moet er ook wel om lachen maar wat zul jij raar hebben staan kijken zeg .ja ouderen ze denken dat ze alles mogen en kunnen maken.
Waaah lig hier dubbel vooral omdat je schrijft moest eerst mijn kaak van de grond oprapen. Maar wat asociaal zeg, het moet niet gekker worden.
Ik vond het ook raar hoor, ik kende de meneer niet en kon ook niet peilen of hij nu een geintje maakte of niet. Kinley vond het echter helemaal niet leuk en probeerde zo'n beetje in het schap (achter haar) weg te kruipen.