Hallo allemaal, Ik weet niet of ik deze vraag op het goede onderdeel plaats. Maar ik wil graag weten of een huisdier, in mijn geval een poes, meer bij je komt liggen als je zwanger bent. Bij mij is het namelijk zo dat ze veel meer dan normaal bij me komt liggen. IK weet nog niet of ik sowieso zwanger ben (ga 2e kerstdag testen) maar vind dit best opvallend gedrag van haar. Ben er zenuwachtig om te testen. Ik hoor graag recaties! Thanx en fijne feestdagen! Liefs, Iris.
als je de zoekfunctie gebruikt, vindt je een heleboel topics over dit onderwerp waarin je absoluut je antwoord zult vinden
Ja, onze witte kater komt steeds vaker bij me liggen, maar dan ook echt op me buik. Deed ie eerst nooit, wel naast me liggen en zo, maar niet zo vaak als nu.
Ja heel apart idd, viel me ook al op, al voordat ik zwanger was. Veel aanhankelijker geworden, veel liever ook voor me. Is niet erg hoor, was eerder wel een vervelend ventje, haha.
Haha, nou hopen dattie na de zwangerschap net zo lief blijft! En nu hopen dat het bij mij ook raak is.