Zie 'Baby en Dreumes': 'zit er een geest in mijn dochters kamer?'. Het onderwerp begin een beetje af te dwalen, vandaar dat ik wilde uitwijken naar een aparte topic.
Je wil volgens mij over het geloof discuseren. Denk niet dat dit topic lang open blijft want dat mag niet op zp...
haha denk ook niet dat het mag, maar wel grappig dat je er een topic over hebt geopend Het viel bij mij een beetje verkeerd hoe dirksmama de mensen die in geesten geloven een beetje voor gek verklaarde. Ik veroordeel mensen die een geloof hebben ook niet en dat doet zij andersom wel. Ieder heeft zijn eigen geloof/mening of wat dan ook, dat moet je respecteren. Maar ik kan inderdaad nog heel veel vragen stellen na aanleiding van je antwoord in het andere topic, maar dat heeft geen zin omdat ik niet gelovig ben en op die manier blijven er steeds weer nieuwe vragen komen, dan zijn we volgend jaar nog bezig haha.. Geloof zeker wel dat er "iets" is maar heb niet een bepaald geloof.
Ik ben/was erg nuchter met dit soort dingen, totdat ik het zelf meemaakte mijn dochtertje Nu praat ik wel anders of nee ik praat er niet over. Ik weet op mijn manier nu beter.
Dat heb ik ook.. ik vind het raar iets. Mijn dochter zwaait naar dingen die ik niet zie en dat is heel raar...