Ppff nu alweer 6 dagen en nog geen duidelijkheid... Niet zwanger zijn nu geen ramp maar laat dan die ***ongi doorkomen!!!:x Wie is er nog meer overtijd....en is niet helemaal overtuigd van niet zwanger zijn?
hey meis Ik wou je even heel veel succes wensen... We zaten samen in je andere topic had zo gehoopt dat je al duidelijkheid had Hoop zo voor je dat het posi is en anders dat de ongie vandaag nog komt!!!! succes Liefs brenda
Dank je brenda wat lief meid....ja ik hoop ook dat ik duidelijkheid krijg.... In lees toch wel veel op het internet dat er dames zijn die toch nog zwanger waren en later positief testen...
mmm ja wie weet!! Ik heb gister weer een paar testjes gehaald...ik had de cb digitaal gekocht, ontzettdn duur en is ook niet eens zo gevoelig schijnt? Dus maar weer de kruidvat testjes gekocht!!! Maar ik ga nu echt een paar dagen afwachten hoor!! Heb nu al teveel testjes voor niks gedaan....kan ik zo kwaad om worden he?!
Cindy & Novaa Vreselijk altijd hè dat afwachten en die onduidelijkheid. Sterkte ermee .... ik hoop dat 2010 heel goed voor jullie mag beginnen.
He Marnat!!!!! Ja erg he?! Dit had ik niet verwacht hoor!! Maar ja zolang er geen ongi is, maar hoelang kun je je aan die gedachte blijven vasthouden he? Hoe is het met je?
@ I S nou voor dames zoals jullie die toch wel heeeeel erg lang al wachten schaam ik me diep altijd hoor!!!! Wel lief dat je even reageert meid!!!
met mij gaat het wel weer goed hoor ik heb even een dip huil dag gehad en gister heel erg moe hoop dat dat vandaag beter gaat en de wond plaagde wat ik stuur je wel even een pb dit is jou topic he
Balen novaa!!!! mm novaa bruine afscheiding? Ja dat heb ik ook gehad de eerste "ongi", ja ze zeggen reken he niet als ongi maar ja wat anders dan? Ik zou het als ongi rekenen...
ja bruin, heel donker en alleen bij het afvegen. Toen het begon dacht ik, misschien een innestelingsbloeding, maar het duurt nu wel al 1,5 week dus dat zou een beetje lang zijn. Zo stom, ik kan het haast niet als een ongi rekenen, heb verder helemaal geen pijn of kramp of wat dan ook. Mijn borsten daarentegen staan op springen, heb last van maagzuur en ben met vlagen misselijk. Mijn gevoel zou toch echt sweren dat ik zwanger ben, maar ja. Weet nu gewoon niet of ik nog moet wachten totdat ik ongi word, of moet doen alsof er weer een nieuwe cyclus is aagebroken. Dan zou mijn vorige maar 20 dagen hebben geduurd namelijk, das wel erg kort!
Nou novaa......ik zou even afwachten dan meid....kijk wat je lichaam doet want het klinkt idd zwanger!!! Maar ja wie ben ik?
Denk dat er idd niets anders opzit dan wachten... en als het overgaat gewoon weer lekker verder klussen (kan nooit kwaad natuurlijk) en er volgende week nog eens een testje tegenaan gooien. Als die dan negatief is, moet ik dit toch echt rekenen als ongi. Wachten is stom.