Rara cyclus na vmk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ilona1986, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Op 05-06 heb ik mijn 2e vmk gekregen.
    Al jaren heb ik een cyclus van 30/31 dagen. Ik weet dat dit na een miskraam wat verstoord kan zijn.

Nu begon ik afgelopen woensdag wat oud/bruin bloed te verliezen enkel bij het afvegen een heel klein beetje.
    Vanavond is dit meer geworden en heb ik ook maandverband nodig. Nog steeds bruin bloed.

Dit zou betekenen dat ik maar een cyclus heb gehad van 20 dagen, en dus een eisprong op dag 6 ?!

Of moet ik nu vanaf woensdag rekenen, dag 15 van mijn cyclus waarop het lichtjes begon ? Maar dan zal ik dus een dag na de miskraam een eisprong hebben gehad.....lijkt me onmogelijk toch ?

Wie heeft een vergelijkbaar verhaal ?

Ben deze cyclus ook begonnen met tarwekiemolie in capsule vorm, kan het daar door komen ? en dit geen menstruatie is....

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier heel wat missed abortions achter de rug, waarbij allen gecurreteerd, en altijd was mijn cyclus dan even van slag. Duurde dan 1 of 2 maanden en dan was het weer zoals het hoorde zijn.

Heb me er ook nooit in verdiept of ik dan al een ei had ;) moest even het een en ander verwerken.

Een keer na een curretage verloor ik een week of 4 later zoveel bloed dat ik ben meegenomen door een ziekenauto omdat ik tegen een bloedtransfusie aanzat....gyn zei dat mijn menstruatie weer opgang moest komen..jaja....daarna was het ook weer goed!

Deel Deze Pagina