Negatief getest op NOD, bruinverlies zet niet door?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Afgelopen zaterdag was mijn nod. In de ochtend negatief getest met kv 2v5, niet veel later heeeel licht bruinverlies. Verder geen ongi krampen, normaal altijd. Gisterenmiddag veel buikpijn gehad, in de avond zo erg dat ik bijna van mijn stokje ging! Naar ha geweest en kon niet zeggen wat het was, urine was helemaal schoon... Pijnstillers gehad en de buikpijn is wat gezakt. Gisteren heel de dag alleen minimaal bruinverlies. Vandaag is mijn buikpijn zo goed als over, maar nog steeds geen ongi... Snap er niks van! Normaal zet mijn ongi meteen goed door! Nu ook totaal geen ongi krampen of iets dergelijks...
    Vind het maar vreemd... Hebben jullie ook wel eens gehad dat je ongi niet doorzette?

Liefs,
    Zoë

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    ja weleens gehad maar niet zo extreem hoe jij het beschrijft. Misschien toch een latere eisprong? Dat je een paar dagen te vroeg getest hebt?

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja zat ik ook al aan te denken, maar herken het helemaal niet. Normaal zet het echt wel door... Denk eerlijk gezegd niet dat ik zwanger ben, maar vind het zo gek.
    Werd jij uiteindelijk wel normaal ongesteld?
    Bedankt trouwens voor je reactie :)

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    deze pilstop is mijn lf langer dan de 1e pilstop..gek he...rare lijven soms! Eerst dacht ik ook dat de ongi niet doorzette, nu weet ik dat mijn lf soms 15 of 16 dagen is.

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt gek he! Soms weet je het echt niet.... Mijn lf is max 11 dagen, althans de afgelopen 6 rondes. Wie weet is hij nu langer, zou niet heel erg zijn want 11 dagen is aan de korte kant!

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    hij wisselt bij mij ook hoor tussen de 14 en 16! maar.... dan zit je vandaag dus al op 13?

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee op 14, zaterdag was 12... Het enige wat ik kan doen is afwachten.... ;)

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    ja precies. geduld is een schone zaak zeggen ze. valt alleen niet mee pfff!

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geduld, wat is dat?!! Hahaha. Nee erg he... Ik ben ook zo ongeduldig... Vond het deze keer al heel wat dat ik tot nod gewacht had... ;)

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog meer meiden met ervaring? Ik verlies nu echt niks meer...

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Hey Zoe, wat vervelend seg! Heb je nog geen testje gedaan? Er zijn wel meer meiden die hevige buikpijnen hebben en zwanger zijn dus wie weet ;).
    Heeft jouw dokter geen bloed getrokken ofzo?

Ik kan spijtige genoeg geen ervaring delen maar ik duim wel voor je dat je gewoon een positieve test in handen gaat krijgen :D!!

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien is dat bruinverlies toch een innestelling? Als dat het geval is, zou je over een paar dagen toch positief moeten gaan testen.

Of het is toch een voorbode van je ongi.... Bij mij begon dat ook vaak met bruinverlies een paar dagen vantevoren. Soms hield dat plots op waarna een dag later toch nog mijn ongi doorbrak.

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meis, heb nog geen testje gedaan. Heb alleen nog maar een digitale CB in huis en vind ik zonde om te doen ;). Misschien ga ik van de week (als ik nog steeds niet ongi ben) even kv testjes halen.
    De dokter heeft geen bloed geprikt omdat ik zaterdagochtend nog een negatieve test had. Kan mij haast niet voorstellen dat ik zwanger ben, maar waarom blijft mijn ongi dan uit.... Vannacht is mijn inlegkruisje volledig schoon gebleven...:(
    Lief dat je voor mij duimt meis!! :)

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks voor je reactie! :)

Zou een innesteling zo laat nog kunnen? Zit vandaag op 15 DPO, terwijl mijn lf nooit langer is dan 11 dagen. Stom lichaam! Haha. Ik wil geen hoop krijgen, bang voor weer een teleurstelling... Maar je gaat het je toch afvragen he. Ml is ervan overtuigd dat het niks te beteken heeft, hij zegt ook: je hebt toch negatief getest op je nod, dan zou he toch al wat moeten zien?!
    Ga er maar vanuit dat het een voorbode is van mijn ongi.... En mocht ik niet ongesteld worden gooi ik er van de week nog een testje tegenaan.

15. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik vind dit wel zeer spannend worden voor jouw hoor :D!
    Wanneer heb je laatst getest? Zaterdag? Dan zou ik als ik van jouw was toch morgen om die van het kruidvat gaan (2 voor 5 euro) zodat je donderdag kunt testen hoor. Er zijn genoeg meiden die pas enkele dagen na NOD positief testen en die dus trager HCG aanmaken.

Een vriendin van mij dacht de ronde dat ze zwanger was ook dat het niet raak kon zijn. Zij had al enkele dagen op rij heel felle uikpijn dat ze niet kon geloven dat ze zwanger was. En toch hoor...ondertussen loopt zij met een mooi buikje rond en verwacht zij haar kindje ergens half april ;).

Dus ik zou zeggen, koop een lading testjes aan en test om de 2 dagen....

Ooooooooh ik vind dit zoooo spannend!:D

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks meis, lief van je! :) Ik krijg morgen de uitslag van de onderzoeken... Ben erg benieuwd!! Misschien niet meer nodig ;). Moet zeggen dat ik er niet echt in geloof hoor, is denk ik ook een stukje zelfbescherming. Hopelijk loopt dit net zo af als bij jouw vriendin :D

Ik heb inderdaad afgelopen zaterdag voor het laatst getest, was echt omo-wit... Bruinverlies was vanochtend weg, vanmiddag dacht ik dat mijn ongi door kwam (bruinverlies begon weer) maar nu niks meer.... Inlegkruisje echt spierwit... Bizar toch? Alweer 4 dagen zo...

17. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Al die onzekerheid toch eh....
    Hebben ze uw bloed ook eens niet getrokken? Misschien kan je daar wijzer van worden?

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En? Is er al meer duidelijkheid?

19. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ben nu ook erg nieuwgierig... Ik zie in je handtekening staan dat je OFO goed is, maar wat ís dat??? ;)

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ongi is gisteravond los gebarsten... Echt heel heftig! :( had ook al geen hoop meer. Dus teleurstelling is niet groot gelukkig...

Stando, dat is een oriënterend fertiliteitsonderzoek. Ze hebben het zaad van mijn man onderzocht en bloedonderzoek bij mij. Alles was gelukkig goed, ze geven ons een goede kans dat het spontaan lukt.

Deel Deze Pagina