vreemde ongi.... wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jelske1978, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik hoop niet dat je cyclus nu weer langer wordt.. succes ermee over een paar dagen misschien weer een testje wagen?
    misschien kan je je temperatuur ook eens bij gaan houden? dat je daar wat uit kan halen?

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    He jammer zeg! weet je nog niet echt wat... maar hopen dat er gauw een goede ongi aan zit te komen dan maar! Sterkte.

Liefs jollie

3. Zat vandaag te bedenken dat als dit een innesteling is geweest ik dus ook nog voor mn NOD moet zitten. Dan had ik natuurlijk ook nog niet positief kunnen testen, dus ik ga nog een paar dagen afwachten, mss volgende week nog eens testen!

Groetjes Jelske

4. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde, ik heb nu al 5 dagen bruinverlies, en enorm veel afscheiding. Verder heb ik 1 dag een halve tampon roodverlies gehad echt rood! Maar nu alleen bruin. Vandaag is mijn NOD. Spannend!

5. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    wat spannend allemaal. ik heb precies hetzelfde gehad. ik had 5 dagen voor mijn nod wat rose afscheiding bij het afvegen en daarna wat bruine troep en 4 dagen voor mijn nod wat rood bloed en de dag erna weer bruin. en heb getest van de week en hij was weer vaag die test. bah.
    en ik wacht nu gewoon tot mijn volgende nod.

mijn duimen draaien voor jullie meiden dat het raak is.

liefs san.

Deel Deze Pagina