Hey hey Hebben jullie ook altijd een 2 lichte streep op de ovulatietesten? Ik heb afgelopen dinsdag m'n eisprong gehad en toen had ik duidelijk 2 dikke strepen. Nu heb ik het nog eens gedaan om te kijken wat ie aangaf en hij gaf een 2e lichte streep aan. Ik heb die van babyboomshop. Ik heb voor m'n eisprong ook gestest maar toen was tie nog lichter als nu. Ook mijn vloed is anders dan normaal, heb er echt (om het maar ff vies te zeggen) dikke klonten tussen. M'n tepels doen ook nog steeds zeer en heb af en toe nog steeds krampen in m'n buik. Ik kan me haast niet voorstellen dat je al zo vroeg tekenen kunt krijgen van een zwangerschap. Groetjes gaby
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik had al zo iets in gedachten. Maar vond het toch wel vreemd. Want dan heb ik wel de ene dag meer lh dan de andere dag los van m'n eisprong dan he!
Verschilt ook door het tijdstip waarop je test, en hoeveel je van tevoren hebt gedronken maakt ook uit. Maar ik heb ook bijna altijd een vage tweede streep.
Klopt. Ik heb ook de hele maand een dun streepje. Maar als ie positief is, zie je dat duidelijk. En het lijkt me niet dat je al tekenen hebt van een zwangerschap. Ik heb na de eisprong ook vaak last van mijn borsten tot ik ongi word (niet iedere maand trouwens). Maar over een week kun je gelukkig testen. Weet je meer.