hoi dames... Ik heb weer een vraagje... Ik ga Kai vandaag verschonen, en hij heeft een poepluier maar zo vreemd....t leek wel of ie allemaal hele kleine schilfertjes gepoept had...legergroen en zo vreemd...mischien (ok sorry voor de details) is het wel hele dunne ontlasting die al opgenomen is in de luier en dat die stukjes er in zaten maar was wel verbaast...t zat echt over al...t viel ook zo van zn billen af dus niet dat t plakkerig was..t was heeeel droog en allemaal hele kleine stukjes... heeft een vanjullie dit wel eens gezien en /of weten jullie wat dat precies is...want voor mij is t op dit moment een raadsel..
diarree? soms is diarree waterdun en dat trekt dan in de luier waardoor de stukjes achter blijven en dat ziet er heel raar uit. was de luier zwaar?
Ik zou ook denken dat het al veel is opgenomen door de luier, dat heb ik hier ook wel eens gehad en dan zijn het idd net allemaal kleine stukjes/korreltjes.
Dat is de beroemde tandenpoep. De billen zijn vast oo slecht schoon te krijgen met een billendoekje. Houd de pot sudocreme maar vast in de aanslag. grote kans dat de billetjes straks ook wat geïrriteerd zijn.
Dat zijn vezeltjes uit voeding, zoals brood en dat wordt idd zoals al eerder gezegd veroorzaakt door tandjes.
ow ok.....hehe, dank je wel dames.... Kai heeft al 7 tandjes, maar die waren dr echt zo...nooit last gehad...maar wat niet is kan altijd komen he....nou dan weet ik iig weer hoe of wat... t is trouwens helemaal niet schoon te krijgen nee...wat eengedoe...lijkt wel offie een vlekken op zn billen heeft..hehe...ach...bad doet wonderen.. thanks again...en maar afwachten wanneer de volgende tandjes dr zijn dan...
Hier ook heel herkenbaar hoor... vind sowieso dat er veel variatie zit in hoe baby/peuter poep er uit ziet haha... elke keer een verrassing!
of kiezen he. marin had ook vrij weinig last van haar tandjes. Maar die kiezen waren een ander verhaal.
denk zoek t ff snel op..maar goh...ze kunnen als kiezen krijgen vanaf ongever 12 maanden dus het zou zomaar kunnen....hij moet nog 1 snijtandje boven..maar die kunnen natuurlijk ook samen komen..:S nou..ik weet wat me te doen staat...
kan zomaar hoor. Marin haar eerste tanden kwamen ook met twaalf weken en ze is nu bijna klaar met alles. Nog 1 kies die door moet breken, maard at zal niet lang meer duren.
nou ik mag niet eens naar zn mond wijzen want dan word ie boos dus kan hert ook niet controleren...we merken het wel... Kai's eerste tand kwam met een maand of 5 en das heel snel gegaan...tot 7 tandjes en toen stond t stil...dus kijken wat er nu gaat komen
ja is ook zo...heb dr eigenlijk helemaal niet emer bij stil gestaan...stom he....maar ik ga dr op letten..kijken wat er door gaat komen...