huilen bij slapen en wakker worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicolevanl, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

15 mei 2009
    117
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 11 weken en als ik hem op bed leg huilt hij zich in slaap (de ene keer heftiger dan anders) en als hij wakker wordt huilt hij. Ik lees vaak verhalen van baby's die eerst brabbelen/spelen als ze gaan slapen of wakker worden , maar die van mij huilt alleen. Betekent dit dat hij niet blij is als hij wakker wordt? Hebben jullie dit ook? Komt het brabbelen misschien nog? Ik hoor graag jullie ervaringen..

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mijn baby huilde ook als hij wakker werd. Maar dat is opeens veranderd. Het in slaap huilen deed hij ook, maar dat doet hij nu ook niet meer. Maak je geen zorgen hoor, hij heeft dat blijkbaar nodig. Misschien moet hij de dag verwerken en huilt hij 's morgens zodat je zo snel mogelijk komt! Als hij doorkrijgt dat je altijd komt als je huilt gaat dat wel over denk ik.
    Het brabbelen gebeurde hier pas toen hij doorsliep, met 5,5 maand. (gecorrigeerd 3 maanden)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Onze dochter huilde zichzelf eerst ook in slaap, dat huilen werd steeds korter.
    En opeens werd ze ook niet meer huilend wakker.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier hetzelfde met 10 weken, ze ligt soms ook wel voor zich uit te staren maar dat zie ik natuurlijk niet altijd, het huilen valt gelijk op. brabbelen doet ze nog niet.

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Bij ons in het begin ook. Overdag altijd standaard even huilen met slapen gaan en alleen 's middags hard huilen met wakker worden. 's Morgens niet. Is vanzelf allemaal overgegaan. We hebben nu een ventje dat graag naar bed gaat en lekker slaapt.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Die van mij huilde in het begin ook met wakker worden. Sinds een week of 4 is dat overgegaan in brabbelen/jengelen. Met slapen gaan huilt hij over het algemeen nooit.

Deel Deze Pagina