Is er iemand die zwanger is en ook last heeft van verklevingen in de buikholte? Ik heb als gevolg van endometriose en twee buikoperaties verklevingen en littekenweefsel en heb het vermoeden dat dat nu tijdens mijn zwangerschap veel pijn geeft. Ik kan hierover helemaal niets vinden op internet, is er iemand die dit herkent??
ik heb dat vorig jaar ook gehad, vooral met opstaan en lang lopen, volgens mij gyneacoloog scheurt dat los, maar kan het geen kwaad, al deed het goed zeer.
Het komt bij mij in aanvallen, het begint rechts onderin en trekt dan door naar het midden. Het is net of mijn buik dan in brand staat. Het doet dan echt heel veel pijn en trekt ook weer weg. Ik heb wel de hele dag een trekkerig gevoel en kan niet zo veel meer doen. Was het gevoel van verklevingen na je zwangerschap dan minder? Je zou denken dat als het los scheurt het daarna beter moet voelen. Dat hoop ik maar in ieder geval...
nu met 2de zwangerschap is het wel minder, maa ik heb een paar nieuwe littekens, uit 1 stukje van mijn ks hebben ze endometriose gehaald en dat stuk opnieuw gehecht, dus nu weer nieuwe plekken die trekken, gewoon opletten met opstaan en je rust nemen. dat doe ik nu ook, zodra ik last krijgt ga ik even zitten of liggen