Baarmoedermond staat beetje open is dit normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door godblessed, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik heb al de hele dag last van mijn vagina en sinds gister lijkt net of er een hoofdje staat het staat bol van onder maar gelukkig is dat denk ik alleen door de extra door bloeding van de lippen..Ik dacht even voelen hoe het met mijn baarmoeder mond staat ik voelen staat die open :S al weet ik dat het als je al eerder zwanger geweest bent dat dat kan maar is dat dan al rond 30 weken of ? Verlies geen vruchtwater alleen die druk en pijn van onder waar ik gek van word is dat indalen?

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Volgens mij blijft die een beetje open nadat je ooit vaginaal bevallen bent. Met 4wk, met 20wk, met 30wk... Maakt niet uit.
    Ik denk dat de pijn die je voelt inderdaad misschien indalen is? Of soort groeipijn? Maar bel je vk even voor de zekerheid, better safe than sorry...

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Volgens mijn gyn blijft hij na een vaginale bevalling altijd iets open staan. Zou me er geen zorgen over maken.

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Dankjewel voor je snelle reactie gelukkig dat dat het is..Ja zal morgen ochtend bellen vind het nu zo'n rare tijd daarom dacht vraag het hier :) kan ik gerust gaan slapen

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    wist niet dat je dat zelf kan voelen :O lijkt me eng haha
    zou er dan eerlijk gezegd ook niet te veel aan zitten gaan hoor..straks trigger je iets ofzo.

gelukkig ben je al gerust gesteld :D

6. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Bij de tweede zwangerschap stond de baarmoedermond ook wat open, bij de derde en vierde echter niet, potdicht! Nu weet ik het niet.
    Wel zou ik willen adviseren echt niet aan je baarmoedermond te voelen! Tot aan het einde van de zwangerschap voelt de verloskundige en gynaecoloog het liefst niet en ander zo min mogelijk. Stimulatie van de baarmoedermond kan een extra prikkel geven!

Deel Deze Pagina