Vreemde oud en nieuw afspraak, helemaal geen zin meer nu..

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Dat klopt ook zeker, ik heb later nog een aanvulling gepost.

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Maar TS, heb laatste bladzijden gelezen maar ben niet tegengekomen wat jullie nou gaan doen? Heb je al een beslissing gemaakt?

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw

Ik vind het gewoon heel rottig, mijn man heeft nu zoiets van als de jongste echt moe wordt dan gaan we gewoon naar zijn ouders en dan hem daar op bed leggen. En dan kunnen wij wachten tot zijn ouders terug zijn.

Ik persoonlijk was nu liever thuis gebleven met mijn gezin. Dit was gewoon niet wat we hadden afgesproken. Zwager en schoonzusje komen ook pas na 21 uur die hebben ook geen zin daar te gaan zitten wachten als zij er niet zijn.

Mijn man vindt het heel rottig om gewoon tegen zijn ouders te zeggen dat we teleurgesteld zijn, en dat we iets anders hadden afgesproken. Dat dit niet was wat we verwacht hadden. Ik vind dat je dat gewoon moet kunnen zeggen, en het moet kunnen uitspreken.

We zien nu wel hoe het allemaal loopt. Maar dit was weer een goede les;) Het wordt vast nog wel gezellig, maar wel jammer dat het zo raar loopt.

4. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Hoe is het gegaan?

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vroeg me ook af hoe het gegaan is?

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ikben ook benieuwd hoe het gegaan is. Vind je beslissing zeer meegaand hoor! WEet niet of ik dat gekund had. ;)

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Nou even een update;)
    Gisteren had de kleine man tussen de middag niet geslapen. Dus tegen 19 uur werd hij toch wel heel moe..
    We hebben toch maar besloten om de kant van schoonouders op te gaan ( althans, mijn man wilde dit graag, en ik heb me daar maar bij neergelegd;)) We hebben de kleine man lekker op bed gelegd, gelukkig ging hij meteen slapen. Hij vond het wel gek dat opa en oma er niet waren, maar hij accepteerde het wel gelukkig:D

Toen was het wachten, en mijn man gaf zelf ook wel toe dat het eigenlijk beetje belachelijk was zo. Wordt je uitgenodigd, zijn ze er zelf niet..
    Na half negen waren ze thuis, en half uurtje later waren schoonzus en zwager er ook.

Onze oudste zoon was meteen buiten met buurjongen vuurwerk aan het afsteken, en het bleek dat de buurtjes alleen thuis waren met de kids.
    Dus mijn man zei tegen de buren, blijf dan hier ff wat drinken, de kids zijn lekker samen, anders zitten jullie alleen.
    (Kennen we goed, hebben ook halverwege onze zomervakantie 5 dagen samen doorgebracht omdat ze in de buurt waren, en kids kunnen het goed vinden samen)
    Toen werd het gelukkig voor ons toch gezellig. Schoonouders zaten meer met die vrienden.
    Middernacht ging iedereen naar buiten, ik bleef binnen met kleine man, en schoonzusje.
    Zij gaf ook meteen aan dat ze het echt heel lullig vond dat het zo was gelopen. En dat schoonmoeder tegen haar gezegd had een maandje terug dat we nog maar even moesten overleggen of wij het allemaal leuk vonden of die mensen kwamen en ze eerst uit eten gingen.
    Schoonzusje had die mensen nog nooit ontmoet, dus had gezegd, ja overleg maar even met de rest, ik heb geen idee wat zij er van vinden hoor.
    Maar dat is nooit gebeurd;)
    Ik denk inderdaad dat die mensen laatst gebeld hebben van hallo, het is dit jaar jullie beurt he? blablabla. En dat schoonouders toen niet hebben durven aangeven dat het een keer overgeslagen zou worden (zoals schoonmoeder zelf aangaf)

Maargoed, opzich hebben we ons prima vermaakt, het is alleen jammer dat het op die manier verloopt. En dat je jezelf zit af te vragen hoe het nu zo gek heeft kunnen lopen.

Ik zal mijn schoonouders volgend jaar kerst uitnodigen, en dan geef ik ze de sleutel van ons huis.. met de woorden, wij zijn er vanavond om 2030 wel, we gaan eerst gezellig uit eten met de kids, tot later;) Nee hoor ;) zou een beetje gek zijn..

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Nou, het is dezelfde situatie, inderdaad gewoon gek.
    Fijn dat jullie toch nog een gezellige avond hebben gehad. Persoonlijk zou ik volgend jaar niet meer met ze afspreken voor oud & nieuw voor je weer in hetzelfde schuitje zit.

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Daar heb je helemaal gelijk in, volgend jaar plannen we zelf wat leuks:D

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Fijn dat jullie toch nog een leuke avond gehad hebben.

Volgend jaar gewoon een gezellig feestje bij jullie thuis geven.

Deel Deze Pagina