Tarwekiem olie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Hallo Dames,

Ik ben sinds begin van deze cyclus begonnen met tarwekiem olie capsules te slikken van de Kruidvat.
    Ik zit nu ondertussen alweer op cyclus dag 16 maar heb nog steeds geen positieve ovulatietest gehad.
    Kan de eisprong later zijn door gebruik van de tarwekiem olie? Ik ben hier dus nu vanaf zondag maar even mee gestopt met slikken.

2. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik heb geen idee... ik lees mee ff want ik gebruik ze ook

3. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Mijn cyclus was langer toen ik het gebruikte. Ik slik het nu pas na de eisprong en ervoor teunisbloemolie

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Als je een regelmatige cyclus hebt, wordt het afgeraden om tarwekiemolie te slikken. Het kan je cyclus dan idd verlengen. Als je een onregelmatige cyclus hebt, kan je het prima slikken!

Ik ben zelf begonnen met tarwekiemolie na mijn curretage. De eerste ronde heb ik het niet geslikt, de 2e ronde wel en de 3e weer niet om te kijken wat voor effect het heeft. En zie mijn rijtje van mijn cyclus. Toen ik tarwekiemolie slikte, was mijn cyclus beduidend korter! Nu in ronde 4 maar weer begonnen!

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik slik het nu ook sinds 2 weken. Ik zit ook te wachten op mijn ei. Heb nog niets gevoeld (laatste keer was dit de dag van te voren), maar mijn ei komt ook rond de 30e. Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan testen dit keer...

Ik had eigenlijk begrepen dat de cyclus korter zou worden, niet langer... maar zeker weten doe ik het niet.

Ik blijf wel even mee lezen!

Deel Deze Pagina