5 dagen voor nod.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ProudMom28, Jan 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Heey allemaal,

Ik zit nu 5 dagen voor nod, en dacht game over voor deze ronde niets duidt op een mogelijke zwangerschap. Maar vannacht enorme buikpijn. Voeld wat als eipijn.. Ovu test gedaan want ja ik met pcos weet ik het nooit! Maar die was negatief! Nouja dan maar een zwangerkids midstream (die je 6 dagen voor nod kunt doen) en toen zag ik dit..???? Hoe zijn de ervaringen? Ik geloof namelijk nu niet in een zwangerschap.

2. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Ik zie geen foto...

3. ProudMom28

Nee klopt! Ik kan de foto niet uploaden :( Sorry meidenm ik probeer rustig verder haha.

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Volgens mij heb je elke cyclus zo vroeg streepjes gehad op zwangerschapstesten, maar werd je toch steeds gewoon ongesteld. Dus ik denk dat je wel weet dat zo vroeg testen onbetrouwbaar is en helemaal niks zegt. Ik zou dus gewoon afwachten totdat je rond je testdatum zit. Succes!

5. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben beniewd naar je foto.
    Ik testte met de Z&K midstreams 5 dagen voor nod ook positief en was ook zwanger. Bij niet zwanger, bleven deze testen bij mij ook echt wit.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Zet hem gewoon in je album;)

7. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

hoi hoi,

ik heb met z&k midstream 6 dagen voor NOD heel licht positief getest, de maand ervoor bleef hij echt helemaal wit en zie het resultaat :D:D Ik duim voor je!

8. ProudMom28

Wauw wat een reactie zeg!!! Sorry maar ik vind dit helemaal nergens op slaan! Wist namelijk niet dat je niet met je onzekerheid hier terecht kon, ongeacht of ik elke maand streepjes heb of niet. En 5 dagen voor nod is nioet zo vroeg hoor!!

9. taartje

taartje Bekend lid

May 6, 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi meid,
    Het kan wel hoor, 5 dagen voor je nod positief testen, ik heb het zelf ook gehad en mijn zoontje is nu 3 jaar oud;) het is wel heel vroeg hoor, net 3 weken zwanger was ik ongeveer,en natuurlijk mag je hier je onzekerheid checken, gewoon blijven doen hoor!
    Ik hoop voor jou dat je idd zwanger bent!

Liefs taart.

10. ProudMom28

Dankjewel! Fijn te horen, blijkbaar zijn mensen mij zat ;)
    Ik dacht namelijk ook dat het een forum juist hiervoor was. Maar er zijn altijd mensen die het het beste met je voor denken te hebben. En je willen behoeden voor je teleurstelling, en zeker als iemand dus hier dus elke maand vage streepjes komt showen. En gewoon WEER ongesteld wordt. A fijn hier is mijn topic niet voor bedoeld. Ik wilde mijn test showen maar op de een of andere manier lukte dat niet.. Ik heb de pc stuk en op mijn telefoon zegt hij steeds ongeldig bestand :(

11. ProudMom28

DSC_0041.jpg

DE lang verwachte foto .. Nu maar hopen dat hij hier ook zichtbaar is :)

12. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Ik zie een streepje hoor! Hij is nog wel een beetje vaag maar hij zit er wel!

13. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Ik moet erbij zeggen dat ik ook net weet dat ik zwanger ben, ook nog een vaag streepje en ik voel me net als jij ook totaaaal niet zwanger.
    Voel verder ook niks anders dan anders, dus t kan wel gewoon!
    Had ook de maandverband al in huis gehaald maar dat kan even terug de kast is als alles goed gaat:)

14. ProudMom28

Aaah dankjewel lief dat je even wilt mee kijken.

15. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Positief meid, een voorzichtige gefeliciteerd! trek je niets aan van vervelende reacties! Al wil je zes keer in de maand testen.

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik zie volgens mij niets. Lijkt op een witte streep ofzo? foto is niet heel erg scherp op het testdeel..

maar het kan altijd nog natuurlijk he, al zou deze negatief zijn.

17. ProudMom28

Oooohw meisie duim heel hard voor jou!!! En het maandverband laten we liggen hoor :p

18. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Wilde net zeggen maak even een nieuwe foto, maar zie dat het is gelukt. Ik zou morgen of overmorgen nog een test doen. Ik heb geen ervaring met die testen, maar ben het wel eens dat rond de testdatum toch het meest betrouwbare geeft en anders die CB test doen.. dan staat het er letterlijk... succes en duimen maar!

19. ProudMom28

Thnxxx lief! Ja vond het een vreemde reactie,alsof je niet je streepjes mag showen als je die wel eens vaker gehad hebt. en helaas pindakaas ongesteld wordt! Maar goed op elk forum zijn verschillende meningen. Dat respecteer ik. Alleen vind het zo jkammer dat het zo gedaan wordt en niet even apart ofzo.

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Ik heb ze wat donkerder gemaakt zodat je de streep nog iets beter kunt zien en (zonder bewerking) in negatief gezet voor je.:)
    Als hij morgen donkerder is, zou het wel zo sportief zijn als degenen met zo'n hard oordeel gewoon sorry komen zeggen, vind je niet?;) Maar nogmaals, trek je er maar niets van aan. Je hebt wel wat anders te doen toch?:D

Share This Page