Vreemde ovutesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ensch, Jan 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ensch

Ensch Lid

Nov 1, 2009
    44
    0
    0
    Zuid Holland
    #1 Ensch, Jan 7, 2010
    Last edited: Jan 7, 2010
    hallo lady's

Ik ben half december voor het eerst begonnen met ovutesten van sensitest. Ik ben ontzettend onregelmatig ongesteld en de laatste keer op de natuurlijke manier was september 2009. In december was ik het echt beu en heb ik van mijn huisarts een kuurtje gekregen die mijn menstruatie zou opwekken (sinds de pil de deur uit is ben ik nog nooit zo blij geweest met een menstruatie)
    Paar dagen na die menstruatie (die na 3 dagen weer voorbij was) ben ik begonnen met ovutesten. Tot vandaag iedere dag een zichtbaar streepje, maar niet positief te noemen. De ene keer een donkerder streepje dan de andere.
    Vandaag testte ik weer op de gebruikelijke tijd en opeens zag ik een heel donker streepje. Nog steeds niet positief maar in mijn ogen al een hele vooruitgang. Ik was eigelijk heel erg verbaasd, en dacht zelfs van heeeeeeee misschien komt m'n ei dan toch binnenkort wel.
    Anderhalf uur later (en na 2 glazen drinken) testte ik nog eens en toen was er haast geen streepje meer te zien. Eigelijk gewoon niet.

Mijn vraag: kan het nu echt zo'n verschil uit maken?? Er zit maar anderhalf uur tussen. Ik had expres wel wat gedronken hoor, maar ik dacht eigelijk dat ik dan toch nog steeds wel een duidelijk streepje zou moeten zien, maar nee dus!
    Ben nog een beetje aan het experimenteren met die dingen dus het is vast een hele domme vraag maar wilde het toch even weten :D

Morgen maar weer op de gebruikelijke tijd (18.30) testen en 3 uur van tevoren niet meer drinken....

2. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Teveel drinken kan het wel heel erg beinvloeden ja, al heb ik dat nooit zelf getest.
    Succes ermee!
    Ps wel klussen hoor, bij mij werden ze nl ook nooit knal poitief dus voor je het weet ben je te laat ;)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Veel drinken beinvloed zo'n test! Ook het feit dat je binnen anderhalf uur test is niet de bedoeling.. Gewoon je gebruikelijke tijd aanhouden!

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Ik denk dat als je morgen vroeg om 12 uur test dat die knal positief is!
    Dat is bij mij wel zo als ik savonds bijna positief test , dan is die volgende dag knal positief! succes

Share This Page