Oef joycey tijd voor zelfreflectie denk ik. Wat een reactie op een kind! Ookal is het mss een verwend kind. Ik wens je veel sterkte als de van jou de klierige peuter/kleuterleeftijd heeft bereikt
Het gaat hier om een bijna-tiener hoor Geen peuter/kleuter of iets. Dit duiveltje weet wat ze doet Maar dat is voor sommige niet goed voor te stellen.
je kind is nog geen 2 weken oud wacht paar tot ze een jaar of 3 zijn suc6! Maar als ie zo als zijn moeder word dan zal het vast ook geen leuk kind zijn
nee jij trekt volle zalen? Sorry hoor. Volgens mij heb jij gewoon onverwerkte problemen uit je jeugd ofzo die je nu kwijt moet op een kind van 8.
Jeetje wat erg! Heel veel sterkte voor jou en je dochtertje. Ik zie dat je zwanger bent ook? Heel veel sterkte hoor!
8jaar is nog geen tiener maar een kind van af en jaar of12 zijn het pubers. 8 jaar blijft een kind. geen volwassenen
Ik zou er ook niet goed tegen kunnen.. maar heb ook maar 1 kindje. Gelukkig bijt mijn dochter goed van zich af.. als er een vreemde aan haar zit kan ze HEEEEEL boos kijken hahaha of dan gaat ze spetteren met r mond hahah. Van de week bij ballorig pakte een paar jaar ouder meisje een bal van haar af. Me dochter van 1 werd me toch boos haar en graaide gelijk naar haar om terug te komen
Thx, gaat om m'n ex even om verwarring te voorkomen maar gaan door een helse tijd en kan me serieus ook echt even niet druk maken om alle nutteloze discussies hier.. Terwijl ik normaal het grootste woord heb denk ik nu alleen maar; het zal allemaal wel..
Gelijk heb je hoor! En het is en blijft toch de vader van je dochtertje. Ik kan me voorstellen dat je inderdaad je hoofd nu even bij belangrijkere dingen hebt. In ieder geval veel sterkte. Hoe oud is je dochtertje?
Thx, 6 jaar en absoluut tis toch iemand die ik al 15 jaar in m'n leven had ondanks vele strubbelingen.. Sorry voor het offtopic, al is er in dit topic volgens mij zoiezo al niet veel meer On topic
Ik denk dat ik ook zo zou reageren denk ik. Heb het zelf eens meegemaakt dat ik in de rij bij de kassa stond en een moeder met haar zoontje (ongeveer 5 jaar schat ik). Mijn zoontje was toen 2 jaar en zat rustig in de buggy. Jongetje was aan het klieren en steeds slaande beweging aan het maken naar mijn zoontje met iets wat hij in zijn hand had. Moeder zag het maar zei er niks van :S. Op gegeven moment begon dat jongetje tegen de buggy aan te schoppen en toen werd ik het zat dus ik boog voorover en verhief mijn stem een beetje tegen dat ventje dat hij daar maar even snel mee moest ophouden. K schiet gewoon op verdedigingsmodus als het om mijn kind gaat. Ik vind het wel dom van die moeder dat zij er zelf niks van zei en achteraf vind ik wel dat ik eerst die moeder had moeten aanspreken.
Nou niet op de manier zoals jij kennelijk een hekel aan een kind (wat notabene nog een familielid is) kan hebben. Nee. Bijna tiener? 8 jaar is gewoon nog een kind. Geen bijna tiener. Een kind! Wil je een hekel hebben aan iemand? Heb dan een hekel aan de ouders, die zijn verantwoordelijk voor wat dat KIND 'weet' wat ze doet. Jouw spruitje is net een week oud, heeft nog geen karakter wat anderen kan beïnvloeden. Maar jouw karakter kan aan de andere kant wel het karakter van je spruit beïnvloeden, dus let daar aub een beetje op. Want anders heb je kans dat ook een hoop volwassenen een hekel krijgen aan jouw kind.