'Vreemde' peuter schreeuwen tegen mijn dreumes

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Jij bent echt ziek in je hoofd zeg, dat je zo over een kind kan praten (want ja het is nog een kind) in een bad met zoutzuur? haar wel killen? afknallen met een shotgun? hoe onrespectvol om over een kind te praten.

Geloof me ik heb ook wel een een aversie tegen bepaalde kids hoor (druk, onbeleefd wat dan ook) maar de dingen die jij noemt zal ik echt niet in mijn mond nemen, dat zegt meer over je eigen gebrek aan opvoeding, compassie, medeleven e.d. en niet zoveel over het "vervelende" kind...

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Moet zeggen dat ik erg blij ben te lezen dat ik niet de enige ben die de uitspraken niet vond kunnen ....

En het feit dat je zegt niet te reageren om te rellen maar het dus meent bewijst alleen maar hoe ziek jouw geest is...

En dat staat echt los van het feit dat bijna iedereen heus wel eens een kind kent dat erg vervelend kan zijn. ..

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Thx:)

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

hier ook sterkte gewenst meid!!!! wat vreselijk voor jullie!!

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Bah meis, sterkte voor je :(. Wat vreselijk.

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Thx

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik wil me niet persee in deze discussie mengen maar dit vind ik wel bizar.. Je bent zelf ook niet bepaald moeders mooiste he..;)

8. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hahaha :D

9. Partyrocker

Volgens mij is Joycey sterk aan het ontzwangeren.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha, normaal liggen we elkaar niet zo maar ik had zeg maar ook euhm een heel ander beeld bij de naam :)

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Joycey is echt gestoord... gek mens ben je, ik dacht het al wel maar nu is er geen twijfel meer mogelijk ;)

Shopaholicnl, wat erg. Heel veel sterkte voor jullie.

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

haha nou ze was zwanger al niet te pruimen, en nu net niet zwanger niet, laten we hopen dat er hoop is en ze ooit normaal kan leren denken, maar vrees het ergste (en ik ben zelf echt niet een heilige hoor maar jemig gaat echt veel te ver!)

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje wat een gezelligheid hier, ontzwangeren of niet zulke uitspraken horen bij een zieke geest , ik hoop dat je zoontje hier geen slachtoffer van wordt.

Shopaholic veel sterkte:( en een grote knuffel :)

14. Partyrocker

Ik krijg trouwens ook wel een 'tijgergevoel' hoor als een jongetje (zoals laatst) tegen mijn zoontje zegt dat hij niet met de blokken mee mag spelen. En dat terwijl mijn zoontje 2 jaar ouder is. Maar als ik ze twee seconden later zij aan zij zie spelen en het oudere jongetje prijs omdat ze zo lief samen spelen en zulke grote knullen zijn dan KAN ik daar geen hekel aan hebben. Vooral niet omdat dat koppie van het oudere 'gemene' kereltje dan van trots zie glunderen.

15. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Waarom negeer jij ze zelf dan? Ik bedoel; er is al vaak genoeg gezegd dat je echt moet gaan oppassen met dingen die je zegt. Schijnbaar neem jij zelf dat advies ook niet aan. Moet je ook niet komen klagen als een ander het advies van jou in de wind slaat.

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.262
    16.645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Naarmate je eigen kinderen ouder worden raak je ook steeds meer bekend met alle grillen en irritaties.
    Mijn oudste is een jongen van bijna 10 jaar en ik kan me nog heel goed herinneren dat ik me altijd zo heerlijk kon storen aan van die pestventjes van een jaartje 9/10.
    Laat mijn lieftallige zoon nu ook zo'n pestventje zijn haha.
    Voetballen tegen andermans auto,steentjes tegen een ruit gooien,belletje trekken,gruwelijk in de weg lopen of fietsen.
    Ik kan er nu alleen maar om lachen en kan nu genieten van die pestventjes van deze leeftijd maar ik kan me enorm goed voorstellen dat iemand die helemaal niet in deze fase zit zich helemaal gek kan irriteren.
    Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger ook altijd dacht dat moeders in de supermarkt met een hysterische peuter over de vloer alles verkeerd deden.Laat mijn lieftallige dochter van nu ruim 7 jaar nu ook zo'n gruwelijke peuter zijn geweest die bijna schuimbekkend bij de dorps supermarkt over de vloer lag te krijsen.
    Onze jongste is nu net 1 jaar en zij wordt op handen gedragen maar ik weet dat er straks een periode zal komen die helemaal niet zo leuk en gezellig zou kunnen wezen.

Ik kan me trouwens ook best irriteren aan sommige kinderen.Op de creche bij de jongste zit een ventje van net 3 jaar die altijd enorm druk en fysiek is en moeilijk te corrigeren is.
    Hij heeft niets kwaads in de zin maar ik kan me wel ergeren aan zijn gedrag.Maar ook daar kan meer mee aan de hand zijn.Het is altijd zo makkelijk om kritiek te geven en te oordelen.

Ik vind de uitlatingen van Joccey mbt zoutzuur ed echt veel te ver gaan en ik kan daar ook totaal de humor niet van inzien.
    Beetje triest als je zo over een ander zijn kind moet praten en zulke gedachten er op na houdt.Bah!!!

17. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    nou heeeee. Gezellig weer!

Joycey bedoelde het met een knipoog, gewoon haar manier van schrijven. Als je haar blog gelezen had waren er meer van zo'n uitspraken, gewoon in een grappige context. Net zoals nu. Dat iemand niet jou stijl humor heeft, prima toch. Maar om elkaar dan maar psychisch gek te gaan noemen en haar kind maar achterlijk e.d
    Lekker hoor. Jullie moeten allemaal maar eens naar jezelf kijken.

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Maar om een ander dan uit te maken voor lelijke trol gaat wel erg ver,vindt je ook niet?

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En kinderen in zoutzuur enzovoort.

20. Partyrocker

Nou nee, ik vind zelfs dat zogenaamde ´dichtersvrijheid´ grenzen heeft tot aan wat leuk of scherp overkomt. Ik ben niet snel op mijn doos getrapt hoor en kan veel vormen van humor waarderen (ben gek op geenstijl.nl). Maar shotguns, zoutzuur en dat in context met kinderen... gaat mij dan te ver. Ik lees ook geen sarcastische ondertoon of iets wat ik anders op zou kunnen vatten om het grappig te maken.

Nope.. als dat Joycey haar humor is dan kan ik deze zeker niet waarderen.

Deel Deze Pagina