'Vreemde' peuter schreeuwen tegen mijn dreumes

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.262
    16.645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb best een dosis humor maar ik vind het totaal niet grappig geschreven en ook niet met een knipoog.
    Eerder ziekelijk.

2. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    No offense; maar als haar blog volstaat met dit soort uitspraken hoef ik die juist NIET te lezen. Kan toch niet zo gek en vreemd zijn dat men dit soort uitspraken belachelijk vind? Ik bedoel; wie heeft er nou plezier aan om dingen als zoutzuur, shotguns, en daadwerkelijke HAAT te combineren met kinderen? Ha-Ha, nou ik lach me ROT zeg!:(:(

Naar mijzelf kijken? Dat weiger ik in dezen pertinent. Het feit dat mijn nekharen overeind gaan staan van dit soort "humor" is mij al teken genoeg dat ik juist níet naar mijzelf hoef te kijken. De enige die dat eens heel kritisch zou moeten doen is Joyce zelf. Want serieus; als dít je vorm van "humor" is, dan is er iets goed mis met je!

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

De concepten humor, ironie, lol, grappig etc. zijn mij welbekend. Joyceys reactie valt daar niet onder. Die valt wel onder grof, vreemd, absurd en problematisch

4. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Als het feit dat iemand behalve hier(of waar dan ook) ook op andere plaatsen dergelijke uitspraken doet zou moeten betekenen dat het allemaal maar oké is zou de wereld er heel raar uit gaan zien. ..
    Dat geeft voor mij alleen maar meer aan hoe ziek haar geest is... dat ze zulke uitspraken kan doen zonder enige vorm van gene oid... sick!

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Sterkte shopaholic !!

6. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Nu krijg ik zelfs kritiek omdat ik weet dat ze het niet meent maar grappig bedoelt.
    Nee ik vind dit ook niet grappig maar hier wordt alleen maar drama gemaakt tegenwoordig, elkaar uitschelden, beledigen e.d. Stoort die reactie je? Lees er dan lekker overheen en ga verder waar het topic gebleven was. Maar neeeeeeeeee hoor, het wordt een scheldpartij e.d. Zijn we allemaal nog 12 ofzo?
    Joycey reageert dan nog van, het is met een knipoog enzo, en dan nog wordt er op doorgegaan.
    Vind ik het goed dat ze iemand een trol noemde? Nee hoor, had je het verdient? Jawel. Je had het wel over haar kind.

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    thx

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

nou mag hopen van niet... niet best hoor.. dan gaat hij niet ver komen in het leven.

en hoop dat hij uiterlijk krijgt van zijn vader... over lelijke trollen gesproken dan pfffff

wel erg leuke slippers heeft ze:)

9. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Misschien een beetje off-topic, maar partyrocker ik vind echt dat je een leuke manier van schrijven hebt. Ik moet altijd zo om je lachen. Op ee. Positiefe manier dan hè. Heerlijk:p

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar waarschijnlijk schreef zij het ook gewoon met een knipoog, dan mag je blijkbaar alles zeggen en ook niet reageren.

Sommige uitspraken gaan over de grens van 'grappig', je kunt niet alles zeggen met het gebruik van een knipoog erachter.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Overigens ging het uiteindelijk over haar en niet over ts, ze hoopte alleen maar dat hij niet als haar zou worden omdat het anders vast een vervelend kind zou worden.. en dan word er meteen gescholden met lelijke trol omdat ze waarschijnlijk is geraakt omdat het over HAAR kind gaat. Terwijl we net termen als zoutzuur, shotguns en weet ik het allemaal voorbij hebben zien komen over het kind van iemand anders.

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    whahaha droog!:D

13. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Whahaha lol. . Nav alle reacties moest ik toch echt even op zoek naar een foto. .. Nou meid, ik snap wel dat jij zo gefrustreerd bent. . Zal het je niet kwalijk nemen je reacties. . Je zal het wel zwaar hebben. ..

Muwhahaha

14. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Sorry maar kon het ook ff niet laten *Proest*

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wow hey! Er zijn een aantal opmerkingen die behoorlijk ver gaan. Zoutzuur? Shotguns? :x
    En een lelijke trol? Even vergeten dat er op je blog ook een foto van jezelf staat?! Doutzen move on ;)

16. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Doutzen... oké... Nu kan je me opvegen hoor. :D:D:D:D
    Hahahahahaha

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    whaaa ik moest effe toch in je blog kijken aangezien je MIJ voor lelijke trol uitmaakt....

Ik rol bijna van de bank van het lachen....
    En dan noem je mij een lelijke trol whaaaaa

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

veeg veeg

19. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik vind ook dat joyce dingen heeft gezegd wat niet kan. ik persoonlijk haat niemand behalve 1 persoon die echt mij en mijn famillie heel veel pijn heeft gedaan. en ik kan me wel irriteren aan anderen maar haat vind ik een groot woord.

maar is het echt nodig om met zijn alle joyce uit te lachen en de grond in te stampen? ik vind dit nu een beetje op pesten gaan lijken;).

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    volgens mij heeft ze dit een beetje over zich zelf heen geroepen

Deel Deze Pagina