Hallo Allemaal, Ik ben vandaag 41 weken zwanger.. Het heeft even geduurd voordat we zwanger mochten worden en nou mogen we ook even wachten tot dat ze geboren wordt ik geniet nog van de bewegingen die ik voel en als ze de hik heeft, ondanks dat het soms pijn doet. vanmiddag ben ik gestript, maar tot op heden wordt er nog niet echt op gereageerd.. A.s woensdag gaan ze me opnieuw strippen. A.s vrijdag moet ik naar de gyn voor ctg en een consult en dan gaan ze me maandag inleiden. maar wat voelt dat nog zo lang, maandag hahahaha... groetjes Nicky
spannend is het zeker.. wie weet gebeurd er wel wat.. maar heb besloten om van het ergste uit te gaan en dat ik gewoon ingeleid wordt.. iedere dag dat ze eerder komt is beter hahaha.. groetjes
Tja ik wil je heel veel succes wensen met e laatste loodjes. Bij mij had het strippen met 40w3 d niet geholpen en met 41w helaas ingeleid, hopelijk hoef je niet nog een week te wachten en helpt het strippen van vandaag wel. Xxx joyce
Geen pretje, zo lang wachten.. Bij mij heeft de 2e x strippen met 41 weken geholpen, volgende ochtend was mijn dochter geboren Succes met de laatste loodjes!
Spannend hoor had ook zo naar dat moment uitgekeken ... Bij mij werd het een dag verzet op de dag zelf en nu ben ik hier sinds gisteren ochtend en heb een ballon catheter ....het begon goed maar werd in de avond minder en vanacht geen weeën meer gehad en Se ballon zit er nog steeds in ...
Spannend! Bij mij gaan ze vrijdag strippen als en niks gebeurt. Gaan ze tussen nu en maandag niet nog iets proberen zoals een gelletje of vliezen doorprikken? Dat is hier wel gebruikelijk...
hallo.. helaas heeft het nog niks gedaan... ze gaan morgen opnieuw strippen. geen idee of ze tussen vrijdag en maandag nog iets gaan doen... ze vertelde gisteren zoveel en eerlijk gezegd heb ik niet zo goed alles mee gekregen. @wendy ik hoop voor je dat het doorzet en dat je dus snel je kleine wonder in je armen heb..