3 dagen geleden werd ik wakker met een beetje pijn in mn heup. Dacht dat ik me ergens tegenaan het gestoten ofzo maar kon me niet herinneren wanneer en waar. Ook niet in mn slaap want dat is onmogelijk. Tweede dag werd de pijn wat erger en strekte het zich uit naar mn minie billetje ( net aan de bovenkant) nu de derde dag kan ik niet eens mijn hand erop leggen en een strakke broek aantrekken moet ik niet doen. Het voelt als een inwendige blauwe plek zeg maar met een gemene steek. Bukken lopen zitten het doet pijn. Ik loop er nu ook bij alsof er een stok in mn re*t zit. Wie weet wat dit is. Ik ga morgen wel naar de ha hoor.
Goed dat je even langs de huisarts gaat om even te laten kijken. Ik heb zelf ook een hele tijd met pijn op mijn heup gelopen. Bij mij begon het ongeveer een week na mijn eerste menstruatie dag, dan kreeg ik ontzettende pijn net boven mijn linkerlies, dit straalde dan uit naar mijn linker bovenbeen (aan de voorkant) en vervolgens deed heel mijn heup pijn. Ook dat gedeelte wat erboven zit, dat was ook een gigantische pijnlijke plek. Dit duurde dan een week en wanneer mijn eisprong was, trok die pijn overal weer weg. Ik liep dan ongeveer een week met pijnstillers rond. Als ik dan een tijdje op mijn benen had gestaan, had ik dan zo'n pijn. Ik heb toen op een gegeven moment een onderzoek bij de gynecoloog gehad en zij kon zien dat mijn eierstok een soort van overgevoelig was aan de linkerkant. Misschien ook endometriose, omdat ik best heftige menstruaties heb. Zij stelde voor om tijdelijk weer aan de pil te gaan, en gek genoeg waren deze klachten na een maand verdwenen. Het zal bij jou vast wel iets anders zijn, misschien toch een flinke blauwe plek. Maar mochten je klachten terugkomen, hou je cyclus dan eens in de gaten.