Er schiet me iets te binnen wat ik nog zoek. Ik wil nl. na de bevallen een ring die symbool staat voor mijn dochter en zoon. Een witgouden ring met 2 steentjes; 1 diamantje (voor mijn zoon) en een robijn (voor mijn dochter). Nu was ik bij de juwelier en die kwam met een prijs van 700 euro, dat gaat me iets te ver. Er zijn er ook van 300 euro (heb ik van een vriendin gehoord). Die vriendin werkt bij een juwelier, maar ze woont te ver weg om er zo naar toe te rijden. Ik heb gezocht op internet voor ideeen maar ik kan niets vinden eigenlijk. Wat me ook leuk lijkt zijn 2 dunnere ringen die je dan tegen elkaar kan schuiven en die in elkaar passen. Snapt iemand wat ik bedoel?
Ik ken iemand die haar trouwring in 2 lagen heeft. Helft in het geelgoud en de ander in het witgoud. De een iets breder dan de ander. Dit staat symbool voor haar en haar man. Daaraan heeft ze 2 aanschuifringen die staan symbool voor haar 2 zoontjes. Vind het een erg mooi idee! Voor het beeld, dit is haar trouwring; 5 mm breed - Trendjuwelier collectie - 8044-45 - Trendjuwelier
Ik vond het ook heel origineel! Maar ben niet een type dat van "kopieeren" houd dus ik houd het bij een kinderkopje aan mijn ketting..