Hoi, Ik was benieuwd of iemand van jullie misschien liedjes kent, engels of nederlands waarin het gaat over vruchtbaarheidsproblemen. Alvast bedankt, Liefs Einad
Dit liedje is op meerdere momenten toepasbaar maar voor ons hoort het bij het wegvliegen van ons laatste vlindertje op Kefalonia. YouTube - NW8 Guus Meeuwis- Zeker Guus Meewis - Zeker We hebben samen liggen kijken Naar de ondergaande zon De avond ademloos getekend Ze heeft haar best gedaan voor ons Wat we zagen was zo prachtig Ze deed het allemaal alleen voor ons Ze gaf haar allerlaatste warmte En dat er heus wel weer een morgen komt En die komt En die komt Dat weet ik zeker Je staat zo dicht tegen me aan Ik voel je tranen op mijn wang De mijne mengen met de jouwe Zo staan we uren lang Het lijkt alsof we dansen Aan het eind van ons verdriet We blijven staan en willen wachten Tot het, klinkt een ander lied En het komt En het komt Dat weet ik zeker En het komt En het komt Dat weet ik zeker Ik zie in jouw ogen het begin van een lach Ik zie in de avond het begin van een dag Ik hoor in je stem het begin van een lied Leven geen leven Zonder verdriet En het komt En het komt Dat weet ik zeker En het komt En het komt Dat weet ik zeker Ik zie in jouw ogen het begin van een lach Ik zie in de avond het begin van een dag Ik hoor in je stem het begin van een lied Leven geen leven Zonder verdriet En het komt En het komt Dat weet ik zeker We hebben samen liggen kijken Naar de ondergaande zon Wat we zagen was zo prachtig Ze heeft haar best gedaan voor ons
@ Tania, dank je wel, ik wist wel van het bestaan van het liedje maar nooit goed naar de tekst geluisterd maar hij is prachtig! @ Nicoletta, bedankt het is inderdaad ook echt een hele mooie tekst. Jullie hebben ook heel wat doorstaan in de mmm
Oh jee.. ik was al zo emotioneel als een aap.. en nu zit ik helemaal te huilen Dat nummer van Kellie slaat de spijker op zn kop
@ tummetje, ben je ook zo emotioneel door de clomid? Ik ook en ook door het feit dat het allemaal niet gaat en alles zo tegenzit. Na bijna vier jaar ga ik de hoop steeds meer verliezen.. Ik dacht als ik nou wat liedjes kan vinden, die precies verwoorden wat ik voel dat ik me dan wat beter zou voelen.
Ja, vreselijk die clomid.. mja.. moet wel he Meestal heb ik er niet zo'n last van en kan ik het goed onderdrukken.. maar nu had ik al een dipje en dan gaat het allemaal makkelijker..dat huilen.. Hoe gaan jullie verder, alleen met de clomid? of ook nog iui? of zijn jullie daar al mee bezig?
@ tummeltje, wij zijn alleen nog bezig met clomid. iui is geen optie voor ons. als clomid niet aan gaat slaan word het ivf. Zijn er nog dames die misschien liedjes weten m.b.t. vruchtbaarheidsbehandelingen ?
Infertility Songs, Music about Infertility Songs for Conception Music Fertility Ze gaan ook over het verlangen naar een kind, en als het mis gaat. Even naar beneden scrollen, daar vind je een aantal. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Fertility and faith.Ik heb m op mn hyve,ik geloof dat Blackeyed girl m hier weleens geplaatst had.Hij is te vinden op Youtube.
@ devy, ik heb er zeker iets aan! bedankt. @ chillin, ik ga hem zo gelijk even opzoeken. Kent iemand toevallig nog nederlandse nummers ?
Tears and Hope - the infertility awareness project kan m zelf niet kijken. moet altijd zoo huilen als ik hem zie
Heb je die ook op you tube ? Die van jou vind ik ook heel erg mooi maar kan hem niet op you tube vinden.
Thnx voor de mooie nummers Hoe moeilijk het ook is, ik vind het erg fijn om naar de luisteren, laat de tranen maar lopen..