pijnig mijn vriend door mijn exen

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamabeer17, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamabeer17

20 dec 2007
    46
    0
    0
    student
    maastricht
    Ik haat mezelf zo erg he.

Doordat ik het zo slecht had met mijn exen (uitmaken na lieve woordjes) durf ik mijn vriend niet meer te geloven.

Ik wil hem deze pijn echt niet geven meiden, wat moet ik hiermee :'(
    Hij zegt steeds lieve woordjes enzo, en ik wil ze geloven echt waar.
    En als ik ze geloof, raak ik dat daarna weer kwijt.

Ik kan er echt niet meer tegen :(

Ik ben zo bang, dat als ik erin geloof, het weer misloppt :'(
    En dat is nu erger omdat het sterker is dan bij exen (praten over kindje)

Ik haat mezelf echt hiervoor
    wat moet ik er toch mee :(
    hij en ik, wij gaan kapot hieraan :(

2. Niet meer actief

Als ik jou was zou ik hulp zoeken hierin....
    Ga praten met iemand zeg wat je dwars zit..het is waarschijnlijk ook vooral onzekerheid dat je hem niet gelooft! Zorg dat je zelfvertrouwen terug komt! dat je echt de moeite waard bent dat hij reden heeft om die lieve woordjes te zeggen en ze echt te menen! en probeer hem het voordeel van de twijfel te geven. Ze zijn niet allemaal hetzelfde! Ik weet heel goed wat je bedoelt..ben ook vaak gekwetst, maar vaak weet je wel of iemand het meent of niet wat ze tegen je zeggen! Maar omdat je vaak gekwetst bent ben je bang hem te geloven. Dus zorg alsjeblieft dat je zelfvertrouwen terug komt dan is het makkelijker om iemand te geloven wat hij zegt en benje ook zekerder over jezelf!
    Ik denk dat je niet zomaar praat over kindjes als je niet meent wat je zegt toch? Als je er bewust voor kiest om samen aan kindjes te beginnen denk ik toch dat je al die lieve woordjes wel meent!
    Probeer het vertrouwen terug te krijgen wat je door die exen bent verloren! das het belangrijkste..zoals eerder..ze zijn niet allemaal hetzelfde! Professionele hulp of je ei hier kwijt raken is altijd goed! en blijf vooral met je vriend praten!
    Sterkte!
    xxx

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey !
    Heb het idee dat je heel bang en onzeker bent, en daarbij nog erg jong.
    Werk eerst aan je relatie en pas als jullie echt 100% op elkaar kunnen bouwen en je niet bang meer bent dat je in de steek gelaten wordt, begin dan pas aan kinderen.

Stel dat je gelijk zwanger raakt dan komt je relatie nog meer onder druk te staan ( hormonen enz.) Wil je dan dat je relatie alsnog stuk loopt omdat jullie te vroeg aan kinderen zijn begonnen? Is de kleine ook de dupe van.

Jullie zijn nog geen 5 maanden samen. Leer elkaar eerst kennen> Elkaars goede en slechte kanten.

Succes !

4. Mamabeer17

20 dec 2007
    46
    0
    0
    student
    maastricht
    Het is erger

Ik ben zo onzeker over mezelf
    dat ik me tot korte tijd geleden in mijn polsen sneed

ik tik niet :'(

5. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Meid, ga eerst aan jezelf werken en je relatie. En pas als dit goed is, ga dan maar eens aan kindjes denken. Je wilt toch ook dat je kindje een sterke, zelfverzekerde moeder hebt die het goede voorbeeld kan geven?
    Ik weet niet veel van je, maar hetgeen wat ik nu gelezen heb, klinkt niet echt stabiel. Dus geen basis om een kindje te krijgen, lijkt me....
    Succes hoor, meid...
    xxx Linda

6. Niet meer actief

Idd neem alsjeblieft dit advies van iedereen hier en werk aan jezelf! zoek hulp! zorg dat je zelf in orde bent!
    sterkte

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lees net bij een topic in tienermoeders dat je vind dat er hier nog meer op je gezeurd wordt dan thuis, maar je moet het ook zo zien dat er hier veel meiden zijn die een stuk ouder zijn en hierdoor meer levenservaring hebben. We willen je alleen maar waarschuwen dat er ook nog andere kanten aan het moederschap zijn.

Tuurlijk een kleine is leuk, lief en schattig en helemaal van jezelf, maar heeft ook (het liefst 2)stabiele ouders nodig die hem/haar een goede toekomst kunnen bieden.

En idd wat hier boven ook al wordt gezegt. We kennen je niet goed,maar wat je tot nu toe op het forum hebt geplaatst maakt geen stabiele moeder van je.

Denk er goed over na en werk eerst aan je relatie.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik dnek ook idd dat je eerst moet zorgen voor een stabiele relatie en jezelf. voor je aan een kleintje begint. een kleintje lijkt leuk en lief maar heeft ook zeker zijn moeilijke en mindere kanten. snachts uit je bed wordt je niet bepaald vrolijk van. verder ben ik het eens met kaatje85.
    sterkte

9. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Als je onzeker bent over je relatie en jezelf, zó onzeker en bang dat je jezelf in je polsen snijdt, moet je echt hulp gaan zoeken. Mag ik vragen waarom je in je polsen snijdt?

Flientje

10. Mamabeer17

20 dec 2007
    46
    0
    0
    student
    maastricht
    dat deed ik
    ivm de thuissituatie, altijd zeik enzo
    ja iedereen heeft dat met ze ouders, maarja zo erg.

maa k doe t niemeer door mn vriend

11. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Sluit me aan bij alles wat al eerder is gezegt. Veel mensen proberen bijv hun relatie te lijmen dmv een baby, maar geloof me als iets je relatie kapot kan maken is het wel een kind. In het begin heb je ineens minder tijd voor elkaar, hormonen en alles wat daarbij hoord gieren door je lijf, je hebt ineens veel verantwoordelijkheid, je kan niet zo maar weg, enz, enz. Een stabiele relatie kan dit goed hebben en zal hier niet aan onderdoor gaan. Ik vraag me af of de relatie die jij beschrijft hier wel aan toe is.

12. ik heb je een pb'tje gestuurd

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Gelukkig maar, echt niet doen hoor meis! Er zijn heel veel manieren om je verdriet te uiten, zoek de juiste!

Liefs, Flientje

14. Mamabeer17

20 dec 2007
    46
    0
    0
    student
    maastricht
    Ja weet ik :)
    Hij geeft mij moed en hoop

en als ik dan denk dat ik een kind vn hem ga krijge
    dan straal ik gewoon