herkent iemand dit?ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vivian07, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivian07

vivian07 Nieuw lid

12 nov 2008
    3
    0
    0
    verkoopster
    leiden
    ik ben al moeder van een zoontje die nu net 1 jaar is geworden,maar heb al weken last van rare trekkingen in mijn buik en soms lijkt het net of ik iets voel,ik had dit allemaal niet toen ik zwanger was van mijn zoontje,ook heb ik last van slijmverlies,ik wilde na 2 weken toen ik deze symptonen had al een test doen maar toen werd ik ongesteld maar nu lees ik dat je ook gewoon ongesteld kan worden terwijl je zwanger bent.
    heb last van gevoelige borsten en veel plassen,kan soms nieteens me plas ophouden zo erg is het,mijn buik is hard maar kan niet echt zeggen of ik dikker ben geworden omdat ik nog steeds een buikje heb van mijn vorige zwangerschap.herkent iemand dit?heb nu nog geen geld voor een zwangerschapstest en aan de andere kant denk ik bij mezelf doe niet zo gek het zit allemaal in je hoofd maar ja ik denk nu echt continu aan of ik zwanger ben of niet.bij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van wel vaak plassen en gevoelige borsten maar geen misselijkheid of niks had een super zwangerschap,nu heb ik ineen keer ook allemaal puistjes en pukkeltjes terwijl ik dat nog nooit gehad heb en ook ben ik veel moe dus kan iemand mij advies geven?

2. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

heykes meid

ben je al overtijd?of waneer komen je nod?
    ik zou gewoon als je geld hebt een tester halen
    wie weet ben je idd zwanger maar ook kan het andere zaken zijn
    een test of dokters bezoek kan je al vlug uit je leiden verlossen

liefst nathalie

3. vivian07

vivian07 Nieuw lid

12 nov 2008
    3
    0
    0
    verkoopster
    leiden
    hey nathalie,
    ik heb een hele onregelmatige ongesteldheid,en slik ook de pil niet,gebruik natuurlijk wel andere voorbehoedsmiddelen.ik was dus twee weken geleden dus nog wel ongested maar voel deze klacten al bijna 5 weken.ga idd een zwangerschapstest halen zodra ik weer geld heb,vroeg me alleen af of iemand deze klachten herkent.
    liefs vivian

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    dag meid
    ---------------

ik heb ook al week na mijn nod vorige maand last van symtomen
    nu had ik zaterdag beetje bruinverlies tot zondag enkel bij het afvegen daarna 2 dagen fel bloeden helder zonder pijnen nu 2dagen later niets meer nopes dus mss toch? ;)
    dit weekend ga ik toch een testen want vind zo raar
    heb symtomen en vind alles zo raar

liefst nathalie

5. vivian07

vivian07 Nieuw lid

12 nov 2008
    3
    0
    0
    verkoopster
    leiden
    hey hey,
    ja het is zeker allemaal raar,of wij worden gek of niet haha maar als je op het internet leest dat sommige meiden gewoon al 5 maanden zwanger zijn terwijl ze gewoon elke keer ongesteld zijn ga je toch nadenken ja toch en zeker als je je zo raar voelt en allemaal symptonen hebt,sucses meid ik denk toch ook maar dat ik snel een test ga halen want die onzekerheid word je gek van.
    groetjes vivian

Deel Deze Pagina