22dec hartje horen en zien kloppen met 7-8 weken in de baarmoeder vandaag weer een echo.. nieuwe echo apparatuur was ze deze dag voor het eerst aan het gebruiken... helemaal geen teken van iets in mijn baarmoeder!!!! ja heel veel darmen en de baarmoeder zou naar achter liggen / gekanteld zijn ik ben diep in schok... niets!! hoe kan dit!!! nooit kramp of bloedingen gehad! en wel alle andere kwaaltjes tot heden. (vanmiddag zelfs nog een posi test toen ik thuiskwam...) vaginaal ook nog een echo erachteraan nou ja hoe diep gaat zo ding naar binnen bij mij 1 cm en toen zij ze al ik zie niks....ik stop ermee... de wachtkamer zit vol. ze gaf me een verwijskaart mee voor het ziekenhuis waarop staat miskraam.... maar dan moet er toch duidelijk iets uitgevloied zijn!!! wie kan me helpen.. morgenmiddag 14u naar het ziekenhuis toe..
Hè????? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Niet bij deze termijn. Dat kan gewoon niet. Ze had op z'n minst nog een vruchtzak of verdikt slijmvlies moeten zien omdat je niets verloren bent. Dit klopt niet hoor! En wat een onbeschofte manier van doen. Krankzinnig gewoon! Arme jij, er moet gewoon iets te zien zijn als iemand wel goed kijkt. En ik hoop heeeel erg dat het goed zit! Mocht de echomevrouw ernaast zitten, dan een dikke vette klacht! Jemig, wat een verhaal. En dan nog zo lang moeten wachten... Arme jij! Suus
Huh wat raar zeg. Wat hebben ze je ook onbeschoft behandeld. Ik hoop dat je morgen een goede echo gaat hebben en het allemaal gewoon aan hun apparatuur ligt. Sterkte met deze slopende uren
bizar he! de wereld zakte weg onder me.. ze zij nog als je nu een test doet is de kans heel onwaarcshijnlijk dat hij positief is.... direct thuis getest ik was nog aan t plassen en het kruis verscheen al op mijn clearblue! ik nog eens de echo foto van week 7/8 gekeken en daar zien we echt wat... bovendien hebben we het hartje toen zien knipperen en was het ongv 2 cm... hoe kom ik deze komende nacht door!!!!
dat kan toch niet???? je zou dan zeker wel wat pijnlijke krampen gehad moeten hebben en bloedverlies.
geen bloed sinds 26 oktober 2010!!! 6 posi testen 1 echo foto en nu niks!! wat een vreemde gang van zaken he...
Ja, dat mens is scheel. Dat kan toch niet anders? Een mk na 8 weken, nou dat merk je echt wel hoor!! Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik ben met 6 weken weleens naar huis gestuurd met het verhaal: lege vruchtzak. Die echo duurde ook 1 minuut. Ik kreeg miskraamopwekkers mee. Volgende dag in andere kliniek: vruchtje met hartactie. Over het hoofd gezien dus! (werd alsnog mk maar dat had die arts van die prutecho niet kunnen weten)
@ suus wow wat heftig voor je ik zie net je voorgeschidenis! heel fijn dat jij in ieder geval even reageert op mijn bericht een vaginale echo gaat toch echt in je vagina? dat voel je toch... ze hield hem er tegen aan, net het puntje naar binnen en klaar waren we... ik heb ook nooit krampen gehad.. de laatste 2 weken juist aangekomen dat mijn broeken niet meer passen in de avond...
Ja ze noemen het de dildocam omdat dat ding een paar centimeter naar binnen gaat. Niet te missen. Had dat mens uberhaupt wel een opleiding? Tegen je vagina gehouden? Serieus!!!! Was het een vk?
Nu idd z,n echoding gaat best ver naar binnen. Wat raar zeg. Als je morgen een goede echo hebt zal ik het toch aan kaarten bij de vk
Ik hoop op een wonder voor je en hoop dat je een beetje slapen kan. Laat je weten hoe het verder gaat? Suus
ze behoort tot verloskundige praktijk een goed begin uit nieuwerkerk.. er was ook nog een leerling bij... die zag ook helemaal niets behalve mijn volle blaas, terwijl ik juist voor ik naar binnen ging naar het toilet was gegaan! vreemd he.. in eerste instantie dacht ik zij is opgeleid wie ben ik... maar hoe later het nu wordt en hoe meer ik alles op papier zet, thuis bespreek en de bewijzen van voorgaande weken bekijk kan ik het helemaal niet meer plaatsen... bij een bbz dan had er in week 7/8 toch geen hartje in mijn baarmoeder geknippert?
als het morgen een goede echo word in eht ziekenhuis... dan staat mijn man niet voo zichzelf in... ik denk dat die praktijk lichtelijk verbouwd zal worden! ik wil in elk geval nooit meer terug naar hun wat de echo ook uitwijst, voor hun praktijk zo een andere gevonden, de manier van omgaan met mensen is onmenselijk....
Dit is niet normaal, de vaginale echo hebben ze totaal verkeerd gedaan, ervaring leert vanuit het ziekenhuis dat dat ding sowieso 5cm naar binnen moet... wat een amateurs.. meid ik denk dat je gewoon zwanger bent, en dat die k*t van een echoscopist een opleiding moet volgen!!
ik heb geen ervaring met vaginale echo´s vandaar de vraag maar het word me duidelijk dat het idd heel vreemd gegaan is... bij 7/8weken via de buik een echo gehad (niet bij hun praktijk) en hartactiviteit gezien echt de tijd werd toen genomen.. maar nu lagen mijn darmen ervoor en was er niks zichtbaar via buikecho ... een streepvormig cavum vertelde ze me... een waaaat?? Nou een lege baarmoeder...
wat een verhaal ik vind het achterlijk een inwendige echo voel je wel hoor, dat is koud en je voelt het gewoon echt in je. niet tegen je muts aan. en wat achterlijk dat ze niet meer tijd voor je namen?? ik zou zeker een klacht indienen. alleen al de manier van omgaan met patienten. ik duim voor je dat je morgen gewoon weer een hartje ziet kloppen. ik heb een echo gehad met 6weken en3dagen en daar klopte en hartje. 3weken later bleek dat het vruchtje net na die echo (nog geen 24uur) gestopt was. en dat zagen ze ook (bijna gelijk) ik heb geen bloedverlies gehad. maar als het bij jou fout zou zitten moet er echt wel redelijk wat te zien zijn (bij mij was het nog geen cm groot, bij jou al 2 de vorige keer) ik zit me gewoon kwaad te maken voor je. succes morgen en probeer wat te slapen.
nou ik denk dat je morgen gewoon een fatsoenlijke en gewone echo krijgt! ik duim voor je.. zijn te veel dingen die niet kloppen!
ik blijf huilen op het moment, wachten duurt zo lang... hoe kan je een mens dit aandoen.. weet niet wat ik kan zeggen, alleen ontzettend lief dat jullie dit tijdstip nog de moeite nemen om te reageren!
en als je bij 7-8weken een buikecho gehad hebt moet er nu toch ook gewoon lukken? stom mens. (jij niet hoor, die echoscopiste) snap dat je op het moment niets weet uit te brengen en compleet verbijsterd bent.