Wat een verhaal zeg, en wat een hork die echoscopiste Ben heel benieuwd wat ze in 't ziekenhuis zullen gaan zeggen, heel veel sterkte met afwachten (nog eventjes volhouden....)
Ben heel hard voor je aan het duimen en bidden! Hoop zo dat het gewoon allemaal goed is en dat je die vreselijke ervaring met die VK straks gewoon achter je kunt laten!
Dit kan echt niet! Het kan haast niet anders dan dat je nu een goede echo hebt....die VK moet uit haar functie gezet worden!Hopelijk heb je vandaag beter nieuws gekregen!
lieve meiden!! zwanger!!!! 11 weken en mijn beebje was gewoon aan t rondzwemmen!!!! hartje klopt armpjes bewegen, beentjes ook dus wat een giga fout gisteren he!!! ik wil jullie danken voor de moed en de kracht via dit forum gekregen...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu alles goed dus, ga nu maar naar die VK en neem die vaginale echocamera en sla die eens op haar lompe kop.... goh wat ben ik blij
O, wat GOEDDDDDDD! Maar jemig, wat is dit een ernstige, medische blunder! Ik snap het als je hoofd er niet naar staat, maar dit is echt iets waar je een offciële klacht over moet indienen! Heeeeel ernstig dit. Voor hetzelfde geld had je het op een zuipen gezet gisteren! Suus
ahhhhhh eindelijk nieuws, werd er al nerveus van! Gefeliciteerd meid!!!! Nu lekker genieten en wel een klacht indienen he! Want dit kan echt niet!
Wat geweldig voor je!!!!!!!!! Jeetje, wat een ongelooflijke domme en stomme fout van die vlk zeg!!! Joepieee, jij wordt mama van een pracht beeb!!!
Jeetje, als ik zelf niet iets soortgelijks had meegemaakt (een vruchtje met hartslag wat door de gyn voor een lege vruchtzak werd aangezien, waarop ik meteen abortuspillen meekreeg) dan zou ik het haast niet geloven gewoon. Zoooo bizar is dit verhaal. Hoe kan het dat dit soort mensen in de gezondheidszorg werkzaam is???? Suus
Jeeeee wat goed zeg gefeliciteerd!!! Nu lekker gaan genieten hoor. Wat zeiden ze eigenlijk in het ziekenhuis?? Ik zou zeker wel een klacht indienen.
Gefeliciteerd!!! Dit is goed nieuws.. zou die vk idd met dat echo ding op dr kop slaan!!! Wat een k*t
Gefeliciteerd! Hopelijk kun je nu lekker gaan genieten van dit goede nieuws. En wat een blunder van de vk, absurd...
O meid, wat ben ik blij voor je! Kon ook bijna niet anders, wat een stomme trut van een VK zeg! Dikke vette klacht indienen en gauw een andere zoeken! Wat zei de gyn van deze actie trouwens?